ورزشی

نتیجه و خلاصه بازی مس رفسنجان و تراکتور (هفته 19 لیگ برتر)

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی مس رفسنجان و تراکتور تبریز امروز جمعه ۱۸ اسفند در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی مس رفسنجان و تراکتور تبریز

هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس/جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۵:۴۵؛ مس رفسنجان – تراکتور
ورزشگاه شهدای مس رفسنجان 
تیم داوری: محمدرضا تارخ، نجف پناهی، سعید زیبا، مسعود حقیقی/ ناظر: ایرج نظری


ترکیب تیم مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری
سرمربی: پاکو خمس

 لحظات حساس و مهم بازی
دقیقه ۱۰: دو تیم با بازی بلند و ارسال‌های طولی سعی بر خلق موقعیت دارند که تا اینجا این روند برای دو تیم بی‌حاصل بوده است.
دقیقا ۲۴: تراکتوری‌ها در مدت اخیر با خلق موقعیت در پشت محوطه جریمه امیدوار به باز کردن خط دفاعی نارنجی پوشان هستند، اما دفاع مس عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشته است.
دقیقه ۳۰: موقعیت خوبی که بازیکنان مس از سمت چپ آغاز کردند، پس از اینکه در پشت محوطه جریمه به فرشید باقری رسید، با ضربه خطرناک این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: موقعیت خوبی که شیری برای امیرحسین حسین‌زاده ایجاد کرد با بی‌دقتی این بازیکن در چند قدمی دروازه، از بالای چارچوب به خارج رفت.
دقیقه ۶۹: رحمان جعفری در موقعیت ایده‌آلی که داشت ضربه‌اش را به بالای دروازه زد.
دقیقه ۷۳: موقعیت خوبی که نادری داشت با دخالت حامد لک به صورت عرضی از زمین به بیرون رفت تا دروازه این تیم بیشتر از ۲ بار باز نشود.

منبع: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا