ورزشی

ماجرای داور چهارم بازی پرسپولیس و فولاد چیست؟

حسین ضیایی داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد است، در نیمه اول این دیدار او بارها مقابل دوربین صدا و سیما قرار گرفت تا تصاویر تلویزیونی به طور کامل پخش نشوند…

طرفداری | حرکات داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد، صدای محمدرضا احمدی را درآورد.

پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند و تا پایان نیمه اول، فولادی ها با نتیجه دو بر یک از شاگردان اوسمار ویرا پیش هستند. حسین ضیایی در این دیدار داور چهارم است اما حرکات او باعث شده تصاویر تلویزیونی به طور ناقص در اختیار مردم قرار بگیرد.

ماجرای داور چهارم بازی پرسپولیس و فولاد چیست؟
ماجرای داور چهارم بازی پرسپولیس و فولاد چیست؟

حسین ضیایی در بیشتر دقایق نیمه اول جلوی دوربین اصلی صدا و سیما که کنار خط است قرار داشت و با اینکه بارها به او تاکید شد جای خود را عوض کند اما این کار را انجام نداد.

محمدرضا احمدی بین دو نیمه این دیدار گفت:

حسین ضیایی دوربین زیاد دوست دارد؟ اگر دوست دارد بیاید به ما بگوید کمکش کنیم. همه جای دنیا دوربین در آن قسمت قرار می گیرد و ضیایی عمدا بارها برابر دوربین ما قرار گرفت و این موضوع باعث شد تصاویر را ناقص تماشا کنید. این کار ضیایی توهین به مردم است و بارها به او تذکر دادیم اما کارش را ادامه داد. تا حالا همچین کاری را ندیده بودم!

بررسی عملکرد داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد در جلسه اضطراری کمیته داوران

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره اتفاقات رخ داده مربوط به عملکرد داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان عنوان کرد:بر اساس اعلام خداداد افشاریان،رئیس کمیته داوران فدراسیون،مباحث مربوط به این موضوع در جلسه اضطراری کمیته داوران فدراسیون که به زودی برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی در این باره اتخاذ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا