اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

زمان پخش و تکرار فصل پنجم زندگی پس از زندگی

زندگی پس از زندگی، از روز دوشنبه 21 اسفند 1402، تا پایان ماه مبارک مهمان پیش از افطار مهمان بینندگان شبکه چهار خواهد بود.  این برنامه فصل پنجم از مجموعه برنامه های «زندگی پس از زندگی» است که  به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون به روی آنتن شبکه می‌رود.
«زندگی پس از زندگی» برنامه ای است برای دقایق عرفانی پیش از افطار. این برنامه در گفتگو با افرادی که «تجربه‌‌ نزدیک به مرگ» (معادل انگلیسی: Near Death Experience) یا مرگ تقریبی را داشته‌اند و از کالبد جسم خارج شده‌ و عالم متفاوتی را درک کرده اند، تجربیات و دریافت‌های ایشان را با بییندگان برنامه به اشتراک می‌گذارد.
فصل جدید «زندگی پس از زندگی» شامل 31 قسمت 75 دقیقه ای است و از فردا تا عید سعید فطر هر روز ساعت 17 از شبکه چهار پخش می‌شود و ساعات تکرار این برنامه نیز 1 بامداد و 12:30 (پس از اذان ظهر) روز بعد می‌باشد.

تیزر فصل پنجم زندگی پس از زندگی

در این برنامه افرادی به روایت لحظاتی می‌پردازند که از مرگ تقریبی بازگشتند و تجربیات خود را درباره جدا شدن روح آنها از کالبد جسم و رفتن به عالم برزخ بازگو می‌کنند. این روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. به طوری که تیم این برنامه مراحل آماده‌سازی پخش فصل چهارم زندگی پس از زندگی را برای ماه رمضان 1402 در دست اقدام دارند.

مجری فصل 5 زندگی پس‌از زندگی کیست؟

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت  تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان 1399 به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57861

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا