ورزشی

بازی استقلال و پرسپولیس امروز چه ساعتی است؟ | زمان بازی دربی 103

برای بسیاری از هواداران و مشتاقان فوتبال این سوال پیش آمده که بازی استقلال و پرسپولیس امروز چه ساعتی است؟  و زمان دقیق دربی 103 کی است؟

ساعت و زمان دقیق دربی 103 استقلال و پرسپولیس

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۲۰ (هشت شب) امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر با تفاضل سه امتیازی در پی نزدیک شدن به بیست و سومین جام قهرمانی لیگ برتر هستند.

مهاجمان آن‌ها برای رسیدن به گل باید از دیوار مستحکم دفاعی رقیب سنتی عبور کنند تا شاید بتوانند برنده مهم‌ترین دیدار دور برگشت باشند.

استقلال تهران تا پایان هفته نوزدهم تنها ۱۰ گل خورده داشته است تا از این حیث بهترین تیم جدول لیگ بیست و سوم باشد. پس از این تیم نیز پرسپولیس و تراکتور هر یک با دریافت ۱۳ گل در رتبه دوم بهترین خط دفاعی قرار دارند تا بار دیگر فرایند حضور در بین تیم‌های بالای جدول به داشتن استحکام بالا در خط دفاعی این تیم بازگردد.

نگاهی اجمالی به آمار مدافعان دو تیم نشان دهنده تغییرات ناگزیر سرخابی‌ها در خط دفاعی دارد. پرسپولیس در نیم فصل اول و حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم از محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاع استفاده کرد. علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر نیز بخش غیر قابل انکار افکار تدافعی او در دفاع کناری بودند.

با این حال مصدومیت پورعلی‌گنجی در دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر باعث شد تا این بازیکن تنها ۶ هفته در لیگ بیست و سوم بازی کند و دیدار رفت مقابل استقلال را نیز از دست بدهد. خروج او با بازگشت گئورگی گولسیانی به قلب دفاع این تیم همراه بود تا او در کنار کنعانی زادگان قرار بگیرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=58028

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا