ورزشی

ساعت بازی النصر مقابل الاهلی عربستان امشب

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی النصر مقابل الاهلی عربستان امشب جمعه 25 اسفند 1402 در هفته 24 مسابقات فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان ‎2023-2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی النصر مقابل الاهلی عربستان

دو تیم النصر و الاهلی عربستان امشب جمعه 25 اسفند 1402 از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

رونالدو در تمرینات النصر حاضر شد، اما به صورت انفرادی ریکاوری کرد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، روز گذشته در تمرینات النصر حضور داشت، اما با تیم تمرین نکرد و به صورت انفرادی به ریکاوری پرداخت.

النصر امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در دیداری حساس به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

النصر در حال حاضر با 53 امتیاز در رده دوم لیگ عربستان قرار دارد و الهلال با اختلافی 12 امتیازی نسبت به آنها در صدر جدول رده بندی جای گرفته است.

حضور رونالدو در این بازی می تواند برای النصر بسیار حائز اهمیت باشد و به آنها در کسب پیروزی و کم کردن فاصله احتمالی با صدر جدول کمک کند.

هنوز مشخص نیست که رونالدو به بازی امشب خواهد رسید یا خیر.

ساعت بازی النصر مقابل الاهلی عربستان امشب
ساعت بازی النصر مقابل الاهلی عربستان امشب

نکات آماری خواندنی از تقابل این دو تیم

  • این دو تیم تاکنون 63 بار در تمامی رقابت ها به مصاف هم رفته اند. آنها در این دیدارها رقابت تنگاتنگی داشته اند و الاهلی با برتری 26 بر 24 در برد و 13 بازی با تساوی به پایان رسیده است.
  • النصر عربستان در چهار دیدار اخیر خود مقابل میزبان شکست نخورده و سه برد را به ثبت رسانده است.
  • الاهلی در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر عربستان تنها یک باخت را متحمل شده است و هفت برد را به ثبت رسانده و 8 بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.
  • النصر در این فصل در بازی های خارج از خانه خود در لیگ برتر عربستان نتایج قطعی را با 9 برد و دو باخت در 11 بازی مشاهده کرده است.
  • الاهلی در این فصل در خانه از شکست ناپذیری برخوردار بوده است. آنها در سال 2024 فقط یک بار در خانه بازی کردند که آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. هر دو تیم در این فصل چهار شکست در لیگ متحمل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا