پرسپولیسورزشی

زمان بازی پرسپولیس و پیکان در هفته 21 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ و روز و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی پرسپولیس تهران و پیکان در هفته 21 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی پرسپولیس تهران و پیکان

دو تیم پرسپولیس و پیکان در هفته 21 مسابقات فوتبال لیگ برتر در روز یکشنبه 27 اسفند 1402 از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

تیم پرسپولیس که در بازی دربی ۱۰۳ نتوانست از لایه های دفاعی استقلال بگذرد و در امر گلزنی موفق نبود، حالا به بازی مقابل پیکان می اندیشد.

پرسپولیسی ها می توانستند با برد در دربی اختلاف خود را با رقیب سنتی‌شان را کم کنند ولی این امر میسر نشد.

قرمزپوشان پایتخت با انجام 20 بازی و کسب 40 امتیاز پیش از بازی پیکان در رتبه دوم قرار دارند و هر لحظه منتظر لغزش استقلال هستند تا خود را به صدر برسانند.

از آن طرف هم پیکان با سرمربی گری رضا عنایتی موفق شده است در دو بازی پی در پی تیم های سپاهان و ملوان را شکست بدهد و می خواهد در برابر پرسپولیس قدرتمند ظاهر بشود.

البته پیکانی ها در رده بندی جدول لیگ برتر حال و روز خوبی ندارند و با کسب ۲۰ امتیاز از ۲۰ بازی هم اکنون در رتبه یازدهم قرار دارند.

در پنج بازی رو در رو و تقابل این دو تیم، تیم پرسپولیس موفق شده است که با چهار پیروزی آمار درخشانی را از خود به جای بگذارد و یک بازی نیز به تساوی کشیده شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که روز یکشنبه کدام تیم طعم پیروزی را خواهند چشید و یا اینکه بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا