ورزشی

ساعت بازی ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان (هفته ۲۱ لیگ برتر)

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ و روز و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان در هفته ۲۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان

دو تیم ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان در هفته ۲۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۰۰ در  ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند.

داور: میثم حیدری کمک ها: سعید قاسمی، اسماعیل احمدی و علی بای ناظر: فریدون اصفهانیان

در پنجمین دیدار هفته بیست و یکم دو تیم شرایط کاملاً متفاوتی دارند ملوان بعد از شکست مقابل پیکان دنبال جبران مافات است تا بار دیگر با رسیدن به رتبه چهارمی قبل از پایان سال به جمع مدعیان بازگردد. انزلی‌چی‌ها که روزهای خوبی را با مهدی تارتار سپری می‌کنند تیم خوبی نشان داده‌اند و هر تیمی به راحتی نمی‌تواند این تیم را شکست دهد.

آن سوی میدان هم صنعت نفتی حضور دارد که می‌خواهد با یک برد در آخر سال از قعر جدول جدا شود. نفت با سهراب بختیاری زاده هنوز بردی به دست نیاورده، ولی اگر در انزلی پیروز شود شاید به رتبه چهاردهم برسد اما در صورت شکست مقابل ملوان شرایط این تیم بحرانی‌تر خواهد شد. دو تیم تا کنون در ۵ رویاروی آخر خود ۴ بار به تساوی رضایت دادند و یک بار هم ملوانی‌ها صاحب پیروزی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا