ورزشی

زمان بازی استقلال خوزستان و فولاد امروز در هفته 21 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ و روز و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی استقلال خوزستان و فولاد در هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی استقلال خوزستان و فولاد

دو تیم استقلال خوزستان و فولاد در هفته ۲۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند.

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، رحیم حاجی پور و یعقوب آشوری ناظر: البرز حاجی پور

دربی ۶ امتیازی قعرنشین‌ها بهترین عنوان برای دربی خوزستان است. فولاد و استقلال خوزستان هر دو سابقه قهرمانی در لیگ برتر و همچنین سقوط به لیگ یک را دارند و این فصل هم دوباره در بدترین وضعیت خود قرار گرفته‌اند.

فولاد تا به اینجای کار چهار سرمربی عوض کرده اما اکنون با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم است و در منطقه خطر قرار دارد اما استقلال خوزستان بعد از هفته‌ها توانست به یک برد خوب در اصفهان دست پیدا کند و با روحیه خوبی به مصاف فولادی‌ها برود. آنها هفته گذشته با شکست مقابل شاگردان مورایس این تیم را از بحران خارج کردند. در پی وضعیت بد باشگاه هم ساسان انصاری کاپیتان این تیم در واکنش به اعتراض هواداران با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد آخر فصل از فولاد جدا می‌شود.

استقلال خوزستان هم که با پیروزی در هفته گذشته خود را از قعر جدول جدا کرده است و می‌تواند با روحیه بالایی مقابل همشهری خود قرار بگیرد. شاگردان پورموسوی در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا