اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا بورس در عید نوروز ۱۴۰۳ تعطیل است؟ تعطیلی بورس تا کی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا بورس در ایام عید نوروز تعطیل است؟ تعطیلی بورس تا کی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا بورس در ایام عید نوروز تعطیل است؟

بورس اوراق بهادار در روزهای اول تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است و اولین روز کاری بورس در سال 1403 روز یکشنبه 5 فروردین می باشد.

به گزارش باغستان نیوز؛ این نکته ضروری می باشد که روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ نیز تمامی بازارهای سرمایه تعطیل است.

ساعت کاری بازار بورس اوراق بهادار در سال ۱۴۰۳، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 9 الی 12:30می‌باشد. همچنین ساعت ثبت سفارش در سال 1403، در بازه‌ زمانی 8:45 الی 9 صبح صورت می‌گیرد.

بورس چه روزهایی تعطیل‌است؟

بازار بورس و اوراق بهادار ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته تعطیل می باشد. همچنین در تمامی تعطیلات رسمی کشور که در تقویم آورده شده‌اند، بازار بورس اوراق بهادار ایران نیز تعطیل است.

ساعت کار بازار بورس و شروع معاملات چند است؟

بازار بورس ایران از یک ساعت کاری معینی پیروی می‌کند. در خارج از ساعات کاری بازار سهام، امکان خرید و فروش سهم وجود ندارد، معاملات بسته می‌شوند و فقط امکان دسترسی به پرتفوی خود را به منظور بررسی دارید.

ساعت کاری تعیین شده برای بازار بورس ایران، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 9 الی 12:30می‌باشد. باید خاطر نشان شد که شروع معاملات از ساعت 9 صبح امکان پذیر است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا