فال

فال روزانه تاروت دوشنبه 6 فروردین: یک روز پرماجرا در انتظار شماست!

پیش‌بینی شگفت‌انگیز طالع و فال روزانه تاروت شما برای امروز دوشنبه 6 فروردین 1403 فال تاروت جزو قدیمی ترین و معتبرترین فال های جهان است

فال روزانه تاروت برای امروز دوشنبه 6 فروردین 1403

🎋#فروردین نماد :قاطعیت
هراس به دل راه ندهید. / شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو شوید. / پستی و بلندی / تشویش درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / عزم راسخ

🌲 #اردیبهشت نماد :مذاکره و تایید
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. /سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می‌گیرد.

🍄 #خرداد نماد :پیروزی پس از تلاش
اتحاد انرژی‌ها وعده‌ی پیروزی می‌دهد. / مطابق با برنامه‌ریزی و نقشه‌هایتان پیش بروید. / کامیابی پس از تلاش بسیار /  زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. / شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

🌴 #تیر نماد:پدرانه
نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید./  در بحران‌ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌اند که بسیاری چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسند، نیستند. / کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

🎍#مرداد نماد :حکم قانونی
با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته‌اید برداشت می‌کنید./ رفتارهای ما بازتاب‌هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می‌رسند از دو حال خارج نیست؛ یا می‌بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه‌ی اعمال گذشته خود را بپذیریم./ این کارت هشدار می‌دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

🌾 #شهریور نماد : جدایی
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می‌باشد. / این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه‌دار شده است. / در این مرحله می‌بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی دردآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید./ با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی‌الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. /اگر نهایتاً چنین ارتباطی برایتان میسر نشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید./  ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق‌العاده موثر است. / آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. / خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

🍁 #مهر‌ نماد :تلاش در باز کردن گره ها
برای کنترل وضعیت فعلی، باید مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. / تلاشتان را بیشتر کنید و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید./انعطاف پذیر باشید. / به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. / دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

🍂 #آبان نماد :حمایت
هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است./ برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید./ با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

🎍 #آذر نماد :فائق شدن بر موانع
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه‌های شما عمل می‌کنند. / مبارزه‌ای که جریان دارد امری اجتناب‌ناپذیر است و مشکلاتی با خود به همراه خواهد داشت./ اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده‌اید.

❄️ #دی نماد:مرد جوان
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. / اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

⛄️ #بهمن نماد :شخصیت قانونی
در زمینه‌های قانونی شما می‌توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان به عهده بگیرید. / مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید. / از سختی‌ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما به وجود آورد.

☃️ #اسفند نماد :مسافرت
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می‌سازد. / در این مرحله بر ترس‌های کهنه خود غلبه یافته‌اید و مشتاقانه انتظار افق‌های جدید را دارید. / نوباوه چوبدست پیام‌آور فرصت‌ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.

فال تاروت 6 فروردین جنبه فان و سرگرمی دارد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59144

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا