اخبار روزاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 7 فروردین 1403

برای بعضی از معامله گران و سهامداران بازار سرمایه ایران این سوال مطرح شده است که پیش بینی بورس فردا سه شنبه 7 فروردین 1403 چگونه خواهد شد؟

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 7 فروردین 1403

معاملات بورس امروز دوشنبه ، معامله گران را اندکی نگران کرد. هیجانِ خرید در معاملات یکشنبه، در معاملات دوشنبه جای خود را به فشار فروش داد تا وضعیت معاملات روز آینده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت نامساعدی که در پایان معاملات دوشنبه شاهد بودیم، در روز سه شنبه باید منتظر آغاز سرخ بازار سرمایه باشیم. در این مسیر، قطعاً معاملات نمادهای خودرویی و به خصوص نماد خساپا برای بازار از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. نمادهای خودرو و خگستر نیز در معاملات فردا می‌توانند تعیین کننده باشند.

سهامداران امیدوارند که در حداقل در نیمه دوم معاملات روز سه شنبه شاهد خودنمایی خریداران در بازار باشند؛ چراکه در غیر این صورت سرخی بازار ادامه دار خواهد بود. به همین خاطر روز سه شنبه، روزی مهم و تعیین کننده برای بازار سرمایه خواهد بود.

در دو روز ابتدایی سال 1403، سبزپوش بود؛ روندی که ادامه آن به اما و اگرهای فراوانی منوط است. در معاملات امروز و همزمان با عرضه صف خرید نماد خساپا، عرضه‌ها در بازار افزایش یافت. با این حال پیش بینی بورس در روز آینده، سه‌شنبه هفت فروردین 1403 چگونه است؟ آیا ترمز بورس در همین روزهای ابتدایی کشیده می‌شود؟!

منبع: شهربورس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا