اجتماعی و فرهنگی

علت فوت احمد دریازاده پدر داوری فوتبال هرمزگان و بنیانگذار اروند بندرعباس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت احمد دریازاده پدر داوری فوتبال هرمزگان و بنیانگذار اروند بندرعباس مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

مرحوم ‌احمد دریازاده از بنیانگذاران و عضو هیئت امنا باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس بود که در شکل گیری این باشگاه در کنار دیگر اعضا نقش موثری داشته است و مرحوم احمد دریازاده را می توان پدر داوری فوتبال استان نامید.

مرحوم دریازاده فوتبال را از ابتدای دهه ۳۰ شروع کرد ابتدا بازیکن بود و در مسابقات جام گندم طلایی بازی میکرد. بعدها با توجه به علاقه مندی که به داوری داشت لباس قضاوت بر تن کرد و به فوتبال خدمت کرد. وی بیش از ۲۰ سال رییس کمیته داوران هییت فوتبال استان‌ بود و می توان از ایشان بعنوان کارشناس به تمام معنا فوتبال یاد کرد.

اغلب داوران بزرگ فوتبال استان شاگرد مرحوم احمد دریازاده بودند و همواره از ایشان با نام استاد دریازاده نام میکنند که نشان از قدرشناسی آنهاست.  امروز جامعه ورزش استان عزادار بزرگمردی است که در داوری عادل ، در مدیریت قاطع ، در جامعه محجوب و در ورزش اسطوره و محبوب بود. آنقدر به برادرش حاج حسن احترام قائل بود و دوستش می داشت که بعد از درگذشتش نتوانست بیش از یک ماه تحمل کند و امروز به دیدار برادر بزرگش شتافت.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا