اخبار روزاخبار مهم و فوری

خبر مهم دانشگاه آزاد از تعطیلی فردا سه شنبه 14 فروردین 1403

دانشگاه آزاد از تعطیلی فردا سه شنبه 14 فروردین 1403 خبر داد و گفت زمان برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد از ۱۸ فروردین‌ ۱۴۰۳ می باشد

آیا تعطیلی دانشگاه آزاد فردا سه شنبه 14 فروردین صحت دارد؟

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی کلیه کلاس‌های آموزشی در سال جدید از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد.

به گزارش باغستان نیوز، سید علی آقا میرجلیلی با تبریک عید نوروز به اساتید و دانشجویان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: در سال جدید بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کلیه کلاس‌ها از تاریخ شنبه ۱۸ فروردین به صورت حضوری تشکیل می شود.
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تشریح کرد: زمان برگزاری کلاس‌ها پس از لیالی قدر فرصت مناسبی است که دانشجویان از فیوضات این ماه بیشتر برخوردار شوند. شب قدر با دو خصوصیت ویژه همراه است. نزول قرآن در این شب و نیز شب تقدیر به این معنا که مقدرات انسان در این شب تعیین می شود.
وی افزود: همراه شدن این شب با حادثه جانگداز ضربت خوردن امام علی در شب ۱۹ رمضان و شهادت ایشان در ۲۱ رمضان فرصت مناسبی برای مطالعه و شناخت سیره زندگی و فضایل امام علی (ع) در حد توانمان است.
میرجلیلی یادآور شد: تمام فعالیت‌های پرسنل آموزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ برقرار است و ساعت کاری آنها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود. همچنین شروع ساعت کاری در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۹:۳۰ می باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60030

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا