اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مدارس اصفهان شنبه 18 فروردین تعطیل است؟

برای بسیاری از دانش آموزان و والدین این سوال مطرح شده است که آیا مدارس اصفهان روز شنبه 18 فروردین 1403 به علت عزای عمومی در اصفهان تعطیل است؟

 تعطیلی مدارس اصفهان در روز شنبه 18 فروردین 1403 به زودی اعلام میشود.

تا این لحظه تنظیم خبر، هنوز اطلاعیه رسمی از نهادهای مرتبط به آموزش و پرورش اصفهان صادر نشده است.

هر لحظه که خبر تعطیلی مدارس اصفهان برای روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ صادر بشود، در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 پیگیری‌های مختلفی صورت‌گرفته است اگر استان یا شهر اصفهان روز شنبه تعطیل شد، مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی صبح روز شنبه انجام می‌شود، اما اگر تعطیل نشد، مراسم تشییع بعدازظهر شنبه برگزار خواهد شد، همه دستگاه‌ها تدابیر لازم برای تهیه افطاری برای مردم حاضر در تشییع را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان: استانداری اصفهان روز شنبه ۱۸ فروردین ماه را در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

فرمانده سپاه اصفهان با اشاره به تشییع شهید زاهدی در اصفهان گفت: از سوی استاندار اصفهان صبح شنبه ‌۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در استان اصفهان اعلام عزای عمومی اعلام شد.

سردار مجتبی فدا در  جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام شهید زاهدی، ضمن تسلیت و تبریک شهادت این فرمانده بزرگ و هم‌رزمان‌شان در کنسولگری ایران پیام مقام معظم رهبری را در ابتدای برنامه قرائت کرده و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام‌شان به شهید زاهدی عنوان سردار مجاهد و شهید قدس را به دادند و ان‌شاالله از امروز در هر محفل و مجلسی از این عناوین برای این شهید بزرگوار استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا