بیوگرافی

بازیگر نقش مطلب (ساکت بائو) در پایتخت 4

برای بسیاری از بینندگان و مخاطبان این سوال مطرح شده است که بازیگر نقش مطلب یا ساکت بائو در سریال فصل چهارم پایتخت 4 کیست؟ آقای ساکت برادر بائو در پایتخت چه کسی است؟

بازیگر نقش مطلب (ساکت بائو) در پایتخت 4 کیست؟

دامون فلاح تلوکی بازیگر نقش مطلب یا ساکت بائو در سریال فصل چهارم پایتخت 4  می باشد.

دامون فلاح تلوکی بازیگر نقش مطلب یا ساکت بائو در سریال فصل چهارم پایتخت 4  می باشد.
 

این بازیگر که سال 94 نقش ساکت بائو، برادر عبدالفتاح بائو را در سریال پایتخت بازی کرد، همان زمان به شهرت رسید، اما در فیلم و سریال دیگری دیده نشد

پایتخت ۴، نام فصل چهارم از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت است که در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم با طراحی و بازی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و حسن وارسته ساخته شده‌است

این مجموعهٔ تلویزیونی برنده تندیس بهترین سریال سال ۱۳۹۴ در نظرسنجی بزرگ برنامه سه ستاره و محسن تنابنده (بازیگر این سریال) برنده تندیس بهترین بازیگر مرد سال شد.

پایتخت ۴ همچنین توانست تندیس بهترین سریال را در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم دریافت کند و همچنین به عنوان بهترین سریال سال ۱۳۹۴ و تندیس بهترین سریال سال از نظر مردم را به خود اختصاص داد.

هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو (چوچانگ یا راحله) در سانحه هوایی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده تا کام ارسطو هر روز تلخ و تلخ‌تر بشود. نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه (خواهر نقی) مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف می‌داند و هیچ رقمه زیر بار نمی‌رود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و خانه فهیمه را به‌طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌سازند، اما در آخر توسط شهرداری تخریب می‌شود. در این بین ماجراهایی از جمله ازدواج مجدد باباپنجعلی، دعوای نقی و هما، حضور بهبود در جمهوری دموکراتیک کنگو اتفاق می‌افتد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60369

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا