اخبار روزاخبار مهم و فوریرپورتاژ آگهی

خانه تابستانی خود را بسازید – قسمت 1

مرحله 1 – کارهای اساسی
خانه تابستانی چیزی است که مطمئنم بسیاری از مردم دوست دارند در باغ های خود داشته باشند. با این حال، به نظر می رسد که انتخاب ها برای خرید یک “ارزان و ضعیف” یا “قابل توجه و به شدت گران” هستند. تصمیم گرفتیم خودم بتونم یکی درست کنم. این بزرگترین پروژه ای است که من تا به حال انجام داده ام، اما بسیار رضایت بخش بوده است و نتیجه بسیار برتر از هر چیزی است که از قبل ساخته شده بودی برای مشتریان نظیر Jesse and Julie Rasch داشتیم برای پروژهprince edward island beach (p.e.i)  jesse rasch تورنتو که یکی از بهترین پروژه های تورنتو میباشد..

این اولین پست از مجموعه پست هایی است که ساخت خانه تابستانی را در 12 ماه گذشته نشان می دهد. این ممکن است طولانی به نظر برسد، اما بیشتر آن در دو هفته عید پاک گذشته اتفاق افتاد. بقیه کارها از آن زمان در روزهای آخر هفته و عصر فرد انجام شده است. در واقع هنوز تمام نشده است. من قصد دارم پست ها را به مراحل منطقی تقسیم کنم: زمینه سازی، قاب بندی، سقف و غیره. بنابراین شما می توانید طرح را با نیازهای خود تطبیق دهید، من تمام تلاش خود را می کنم تا آنچه را که انجام دادم گام به گام و منطق پشت تصمیمات را توضیح دهم.

برنامه ریزی
منصفانه است که بگوییم در مرحله مقدماتی، من به شدت به کتاب فوق‌العاده‌ای که از آمازون خریدم به نام «ساختن سوله‌ها» نوشته جوزف تروینی تکیه کردم. می‌خواستم مطمئن شوم که فونداسیون را درست انجام داده‌ام، زیرا قبلاً هیچ سازه‌ای به این بزرگی نساخته‌ام. من در اینجا توضیح خواهم داد که چگونه کارم را انجام دادم، اما بیشتر اطلاعات فنی از آن کتاب آمده است.

نقاشی از ایده اولیه.
طرحی تقریبی از ظاهر کلی اولیه که می خواستم دنبالش کنم. بعداً تصمیم گرفتم که حصار و ستون ها را در جلو نداشته باشم. درعوض با سقف معلق و گلدان به عنوان حاشیه به ایوان رفتم.
اول از همه، باید تصمیم بگیرید که می خواهید خانه تابستانی شما چقدر بزرگ باشد. اندازه در نهایت بر بسیاری از تصمیماتی که در مورد شکل، مواد، نوع فونداسیون می گیرید تأثیر می گذارد و البته بر هزینه های مربوطه نیز تأثیر می گذارد. ردپای خانه تابستانی من 4.2 متر در 3.2 متر (14 فوت در 11 فوت) است. یک پایه غیر دائمی از بلوک های بتنی متراکم و سنگریزه می تواند سازه ای به این اندازه را پشتیبانی کند. این انتخاب بنیاد همچنین به جلوگیری از نیاز به مجوز برنامه ریزی در انگلستان کمک می کند.

نکته: هنگامی که اندازه خانه تابستانی خود را تعیین می کنید، از طول استاندارد چوب و اندازه مواد ورق به عنوان راهنما استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات می شود.

بلوک های بتنی انباشته شده روی بستری از شن از یک چارچوب چوبی محکم پشتیبانی می کنند و به سادگی و به طور موثر پایه ای برای بقیه سازه می دهند. محل حفره ها و بلوک های شن را انتخاب کنید تا به بهترین شکل از قاب چوبی پشتیبانی کند. گوشه ها بحرانی هستند و فاصله به ضخامت الوارهای کف استفاده شده بستگی دارد. برای تیرچه های کف خود، از الوار 47mm X 150mm (2 “X6”) فرآوری شده، منظم و درجه بندی شده استفاده کردم. سپس بلوک ها بین 1.2 متر و 1.5 متر از هم فاصله گرفتند. من در ابتدا قصد داشتم از بخش های کوچکتر استفاده کنم و آنها را لایه بندی کنم. بعد از ایجاد این طرح ها طرح را تغییر دادم.

طرح برنامه ریزی کار زمینی

قبل از شروع حفاری، مشخص کردن زمین با مکان‌های نهایی بلوک‌ها مهم است. تکه های بلند چوب یا طناب می توانند این مرحله را آسان تر کنند و البته شما به یک متر نوار مناسب نیاز دارید. قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در مورد مکان بگیرید، به درختان و بوته های مجاور و اینکه چگونه ممکن است پس از تکمیل خانه تابستانی شما تأثیر بگذارند فکر کنید. روشی که من این کار را انجام دادم این بود که چوب را به شکل قاب کلی کف روی زمین قرار دادم. برای بررسی اینکه آیا شکلی که در گوشه ها قرار داده اید مربع است (با فرض اینکه این همان چیزی است که می خواهید)، آن را به صورت مورب اندازه بگیرید و نتایج را بررسی کنید. با استفاده از اسپری خط کشی یک محیط روی زمین بکشید.

هنگامی که محیطی Jesse Rasch را روی زمین ترسیم کردید، بلوک های خود را طبق نقشه خود بچینید، به یاد داشته باشید که آنها را در داخل محیط نگه دارید. اطراف هر بلوک را با حداقل یک حاشیه 2 اینچی با استفاده از اسپری علامت گذاری خط علامت گذاری کنید. اینجا جایی است که سوراخ های خود را حفر می کنید تا شاخه ها یا زباله های افتاده را نیز پاک کنید.

حفر
ایجاد سوراخ در زمین بسیار ساده است اما قطعا خسته کننده است. در اینجا در یورکشایر، زمین دارای تکه های سنگی زیادی است، بنابراین گرفتن یک حفاری پستی کار را آسان تر می کند. اینها همچنین برای خرد کردن ریشه درختان کوچک تا متوسط مفید هستند. همچنین بدیهی است که به یک بیل نیاز دارید و یک بیل می تواند برای پاک کردن خاک مفید باشد

پر کردن زمین

قبل از اینکه شروع به پر کردن سوراخ ها کنید، تا جایی که می توانید خاک را در قسمت پایین فشرده کنید. برای انجام این کار از یک دستکاری استفاده کنید، یا اگر در حال صرفه جویی در پول هستید، می توانید کار مناسبی انجام دهید و آن را با پای خود به زمین بزنید. هر یک از سوراخ ها را با شن نخودی 10 یا 20 میلی متری پر کنید، هر دو باید خوب باشند. سوراخ ها را تا سطح زمین پر کنید و مطمئن شوید که درست به گوشه ها می رسد. من متوجه شدم که سوراخ های عمیق 6 اینچی، بر اساس یک حاشیه 2 اینچی در اطراف یک بلوک بتنی متراکم استاندارد، کیسه های 2 کیلوگرمی را برای پر کردن …

هزینه یابی
کارهای زمینی اغلب می تواند یکی از پرهزینه ترین مراحل در پروژه بزرگی مانند این باشد. این روش به پایین نگه داشتن هزینه ها کمک می کند و مزیت دیگری نیز دارد که دستیابی به آن نسبتاً آسان است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60470

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا