اخبار روزاخبار مهم و فوری

یارانه فروردین ماه ۱۴۰۳ کی واریز میشود؟

یارانه این ماه چه زمانی به حساب سرپرست واریز می شود؟ یارانه فروردین ماه ۱۴۰۳ کی واریز میشود؟ زمان دقیق واریز یارانه فروردین 1403 چه روزی است؟ این سوالاتی است که این چند روز بسیاری از مردم از باغستان نیوز می پرسند.

یارانه فروردین ۱۴۰۳ کی واریز میشود؟

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه فروردین ماه ۱۴۰۳ طی دو مرحله پرداخت خواهد شد که پرداخت یارانه ی اول مربوط به آخرین مرحله کالابرگ فجرانه بوده که  در تاریخ ۱۷ ام الی بیستم فروردین ماه 1403 در حساب سرپرستان خانوار شارژ می شود

دیگری واریز یارانه ی نقدی یارانه بگیران است که طبق برنامه جدید واریز یارانه نقدی، یارانه دهک‌ های یک تا سه، ۲۵ هرماه واریز می‌شود.

بنابراین سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ باید منتظر واریز یارانه نقدی به حساب خود باشند و در تاریخ ۳۰ ام فروردین ماه یارانه ی دهک های چهارم تا نهم به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه فروردین 1403 چقدر است؟

به گزارش باغستان نیوز یارانه نقدی فروردین 1403 طبق ماه قبل در همان تاریخ ماه های قبل پرداخت می‌شود و واریز سومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل شارژ می‌شود.

از این رو در تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه ی نقدی به ازای هر نفر را دریافت خواهند کرد و در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ هم دهک های چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان یارانه ی نقدی از دولت دریافت خواهند کرد.

از طرف دیگر یارانه بگیران دهک های یک تا هفتم باید در روز ۱۸ فروردین ماه منتظر شارژ کالابرگ فجرانه مرحله سوم باشند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60789

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا