استقلالورزشی

ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک امروز در هفته ۲۳ لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران امروز جمعه در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می​‌رود که تاکنون مقابل این تیم در لیگ برتر بازنده نبوده است. در ادامه به ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک از مسابقات هفته ۲۳ لیگ برتر می پردازیم.

زمان دقیق و ساعت بازی استقلال تهران و آلومینیوم اراک

دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک امروز جمعه 24 فروردین 1403 از ساعت 18:00 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم می روند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایمنا، تیم‌های استقلال و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال تاکنون هفت بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین استقلال سه بار به پیروزی رسیده است و چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. این هفت تقابل بسیار کم گل بوده است به شکلی که در مجموع تنها شش گل رد و بدل شده است که پنج گل سهم استقلال و یک گل سهم آلومینیوم بوده است.

آلومینیوم که مقابل دیگر تیم مدعی تهرانی یعنی پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است به شکل عجیبی مقابل استقلال آمار ضعیفی بر جای گذاشته است. آلومینیوم در هفت تقابل مقابل استقلال فقط یک گل زده است و بهترین نتیجه‌اش تساوی بوده است که چهار بار رقم خورده است.

در سه تقابلی که دو تیم در اراک داشته‌اند استقلال یک بار پیروزی شده است و دو بار نیز دیدارهای دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.


فصل گذشته در چنین هفته‌هایی رقابت قهرمانی بیشتر بین پرسپولیس و سپاهان بود و البته استقلال هم کمی شانس داشت اما در نهایت پرسپولیسی‌ها پس از توقف خانگی سپاهان مقابل ملوان صدر جدول را در اختیار گرفتند و با قدرت قهرمان شدند.
امسال اما شاگردان جواد نکونام فعلاً صدرنشین هستند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند صدر را به پرسپولیس بدهند همین مسئله باعث شده تا همه بازی‌های دو تیم حتی دیدارهای آنها با تیم‌های قعر جدولی جذاب و هیجانی باشد.
اگر استقلال در اراک متوقف شود، پرسپولیسی‌ها با انگیزه به مراتب بیشتری به مصاف ملوان بندر انزلی می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا