اخبار روزاخبار مهم و فوری

نماز جمعه امروز تهران به امامت کیست؟ (جمعه 24 فروردین 1403)

برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که نماز جمعه امروز جمعه 24 فروردین 1403 تهران به امامت کیست؟ نمازجمعه امروز را چه کسی اقامه می کند؟

نماز جمعه امروز جمعه 24 فروردین 1403 تهران به امامت کیست؟

ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد؛ نماز جمعه این هفته تهران(۲۴ فروردین ۱۴۰۳) به امامت آیت الله کاظم صدیقی اقامه خواهد شد.

نماز جمعه امروز جمعه 24 فروردین 1403 تهران به امامت کیست؟
نماز جمعه امروز جمعه 24 فروردین 1403 تهران به امامت کیست؟

نمی‌توان پیش‌بینی کرد آقای صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از یک ماه جنجالی که خود او در صدر خبرها بوده چه خواهد گفت و آیا توضیح دیگری به توضیحات قبلی دربارۀ ماجرای باغ اُزگُل اضافه خواهد کرد یا به سکوت برگزار می‌کند .

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرآنلاین، اعلام برگزاری نماز جمعۀ امروز تهران به امامت حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی با واکنش‌های مختلف رو به رو شده است. به جز یک مورد ( سردبیر روزنامۀ ارگان شهرداری تهران در دورۀ مدیریت اصول‌گرایان) که با حمد الهی استقبال کرده در بیشتر موارد با انتقاد یا ابراز تعجب یا تفسیر سیاسی همراه بوده و در میان نظرات انتقادی تعبیر «لجاجت» بسامد بیشتری دارد.

 نمی‌توان پیش‌بینی کرد آقای صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از یک ماه جنجالی که خود او در صدر خبرها بوده چه خواهد گفت و آیا توضیح دیگری به توضیحات قبلی دربارۀ ماجرای باغ اُزگُل اضافه خواهد کرد یا به سکوت برگزار می‌کند و چون بر اساس اعلام سخنگوی (سابق) قوۀ قضاییه سند، اقاله شده موضوع را مختومه می‌داند و چنان سخن خواهد گفت که طی ۱۴ سال قبل آن و بیشتر موعظه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا