اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

رانندگان به این دلایل دیگر در اسنپ کار نمی کنند

رانندگان معترض اسنپ و تپسی این روزها به دلیل کرایه پایین، عدم تخصیص سهمیه بنزین، بالا بودن کمیسیون دریافتی و نداشتن مزایا از جمله بیمه درمان و تکمیلی در حال اعتصاب هستند.

چرا رانندگان اسنپ در حال اعتصاب هستند؟

آنها معتقدند که باید در سال جدید همه خواسته هایشان برآورده بشود و بتوانند معیشت زندگیشان را تامین کنند. در غیر این صورت دست از کار برمی دارند.

یکی دیگر از خبرهای بد برای رانندگان تاکسی های اینترنتی، حذف سهمیه مازاد بنزین برای آنان است که می تواند یکی از دلایل اعتصاب رانندگان اسنپ و تپسی باشد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد در سال جدید باید استفاده از کارت های سوخت شخصی به ۹۰ درصد برسد و گفت بر اساس مصوبه جدید اعلام شده، سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی سال جاری اختصاص پیدا نمی کند و سهمیه بنزین خودرهای اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی قطع می شود. برای اطلاع از جزئیات قطع سهمیه بنزین اسنپ با ما همراه باشید.

مدیرعامل شرکت نفت: سهمیه سوخت ۱۴۰۳ تاکسی های اسنپ و تپسی قطع می‌شود

به گزارش باغستان نیوز علی‌اکبر عرب‌عامری با بیان اینکه در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ملزم شده بود ۹۰ درصد توزیع بنزین را از طریق کارت سوخت شخصی انجام دهد در گفت‌ و گوی رادیویی، اعلام کرد: تا پایان بهمن سال ۱۴۰۲، استفاده ۶۷ درصدی از کارت سوخت محقق شد.

در ایام نوروز به‌صورت موقت، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها از ۲ تا ۴ برابر افزایش یافت که با توجه به پایان سفرها به روال پیش بازگشت. طبق مصوبه‌ جدید اعلام شده، سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی سال جاری اختصاص پیدا نمی کند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست.

شما هم می توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه ها عنوان نمایید و این مطلب را برای دیگر رانندگان به اشتراک بگذارید.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61456

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا