اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ نزولی می شود؟

پس از اولین روز سراسر سرخ بورس در سال 1403، فردا بازار به کدام سو خواهد رفت؟! پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ نزولی می شود؟
پیش بینی بورس فردا بازار سرمایه چه خواهد شد
پیش بینی بورس فردا بازار سرمایه چه خواهد شد

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد که با توجه به معاملات امروز، در بازار فردا نیز شاهد تابلوی قرمز و رو به تعادل برای بازار سرمایه باشیم. طبیعی است که با توجه به اخبار متعدد و افزایش تنش‌های منطقه‌ای، نمی‌توان روزی سراسر سبز و یا حتی سراسر سرخ را برای بازار پیش‌بینی کرد.

در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

نامسمتشاخص کلشاخص هم وزن
سمیه ابدرمکارشناس بازار سرمایهنزولینزولی
هایده ایمانیکارشناس بازار سرمایهنزولینزولی
محمد مولاییکارشناس بازار سرمایهنزولینزولی
حمیدرضا محمدرضاییکارشناس بازار سرمایهنزولینزولی

منبع جدول: خبرنگار باغستان نیوز

بازار سرمایه فردا (یکشنبه) روز کاری خود را در شرایطی آغاز خواهد کرد که امروز (شنبه) شاخص کل بیش از 50 هزار واحد ریزش را تجربه کرد و نزدیک به 2000 میلیارد تومان از بازار سهام خارج شد. در مقطعی که این روز‌ها موضوع واکنش ایران به رژیم صهیونیستی صدر اخبار ایران و دنیا را به خود اختصاص داده است، پیش بینی بورس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403 چیست؟!

شروع قرمز بورس از همان لحظات ابتدایی، واکنشی به اخبار روزهای گذشته و افزایش تنش در منطقه بود، در پایان معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با کاهش 2.38 درصدی معادل 53919 واحد بیشترین کاهش را از ابتدای سال 1403 تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز با 3.34 درصد کاهش به 726218 واحد نزول کرد.

منبع خبر: شهربورس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61489

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا