پرسپولیسورزشی

زمان دقیق بازی پرسپولیس و نفت آبادان در هفته ۲۴ لیگ برتر

در این مطلب از پایگاه خبری باغستان نیوز تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 1403,زمان دقیق بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس کی است را قرار دادیم . تاریخ و زمان و ساعت دقیق شروع بازی حساس بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان کی است ؟

بر اساس اخبار جدید و آخرین خبر فوری دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان  در تاریخ روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 و از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد

زمان و ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ۲۴ مسابقات فوتبال لیگ برتر  در روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 و از ساعت 19:00 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

در پنج بازی رو در روی گذشته این دو تیم، سه پیروزی سهم قرمزپوشان پایتخت بوده است و یک برد برای برزیلی های آبادان و تنها یک مسابقه به تساوی انجامیده است.

پنج بازی رو در روی گذشته پرسپولیس و نفت آبادان
پنج بازی رو در روی گذشته پرسپولیس و نفت آبادان

پرسپولیسی ها در هفته قبل توانستند با نتیجه یک بر صفر بر تیم ملوان بندرانزلی را شکست بدهند و همچنان در رتبه دوم جدول لیگ برتر در این فصل قرار بگیرند.

سرخ پوشان منتظر لغزش استقلال هستند تا بتوانند دوباره صدرجدول را از آن خود کنند. مشابه همین اتفاق در فصل قبل برای سپاهان رقم خورد. جایی که در حساس ترین بازی مقابل ملوان شکست خوردند و صدر جدول را به پرسپولیس تقدیم کردند.

آیا این فصل هم این اتفاق برای استقلالی ها رخ می دهد؟ آیا استقلال در بازی های بعدی امتیاز از دست می دهند؟

تیم صنعت نفت آبادان نیز در هفته قبل مقابل استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و اکنون با کسب 16 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته اند.

تیم آبادانی برای نجات از سقوط به لیگ دسته اول نیاز مبرم دارد تا بازی های پیش روی خود را با برد به پایان ببرد.

کنسرو ماهی تون در روغن طبیعت طرح پرسپولیس – وزن 180 گرم

پرسپولیسی ها برای حمایت از تیمشان، تن ماهی پرسپولیس را از دیجی کالا به صورت آنلاین خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید روی لینک بالا یا عکس پایین بزنید تا وارد خرید دیجی کالا شوید

برای خرید روی لینک بالا یا عکس پایین بزنید تا وارد خرید دیجی کالا شوید

کنسرو ماهی تون در روغن طبیعت طرح پرسپولیس - وزن 180 گرم
کنسرو ماهی تون در روغن طبیعت طرح پرسپولیس – وزن 180 گرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا