گوناگون

عکس پروفایل و استوری وعده صادق و انتقام سخت و سپاه مقتدر

در این بخش از مطالب درباره عکس نوشته مناسب برای پروفایل و استوری وعده صادق و انتقام سخت و درود به سپاه مقتدر و حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل جهت استفاده در اینستاگرام، ایتا، روبیکا، واتساپ و تلگرام آورده ایم. با ما همراه باشید.

پروفایل وعده صادق

اسراییل انتقام قهرمان انتقام سخت پیروزی قدس شریف را به زانو در می آوریم از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران صادق هم برای ایران مقتدر انجام شد به سپاه مقتدر

   اقدام شجاعانه، هوشمندانه و باصلابت نیروهای غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه‌های مهم و حساس رژیم جعلی صهیونیستی در پاسخ به اقدام مذبوحانه تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که به مثابه خاک مقدس ایران عزیز به‌شمار می‌آید، باعث درهم شکستن هیمنهی پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و نمایش هیبت و شکوه ایران اسلامی گردید و وحشت و اضطراب را به اردوگاه دشمن نازل کرد.

       درود ملت ایران بر این سپاه سرافراز و تمامی مجاهدان در قوای مختلف نظامی که کلام پیر مراد و رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی(ره) را به تحقق نزدیک کرد؛ آنجا که فرمود”اسراییل باید از بین برود” و با تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گام به گام به سوی برچیده‌ شدن بساط این غده سرطانی به‌پیش می‌رود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61755

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا