اجتماعی و فرهنگی

فیلم صحنه سانسور نشده بوسه امیر جعفری غوغا کرد

در قسمت پنجم سریال جنگل آسفالت شاهد بودیم که امیر جعفری بر پیشانی ریما رامین فر ( همسر قانونی او در زندگی شخصی) بوسه می زند. این صحنه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرده است.

اولین سکانس بوسیدن دو بازیگر زن و مرد در یک فیلم ایرانی؛ بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش ریما رامین فر

امیر جعفری در سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که تازه منتشر شده و هردو نقش زن و شوهر دارند امیر جعفری ریما رامین‌فر را می بوسد که برای اولین بار در فیلم ایرانی این قسمت سانسور نشده است.

قسمت های پخش شده سریال جنجالی جنگل آسفالت را می توانید هر هفته از باغستان نیوز به طور قانونی دانلود و تماشا کنید.

لینک دانلود قسمت های سریال جنگل آسفالت <- کلیک کنید

 امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

سریال جنگل آسفالت، سریالی درام با بازی نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به نویسندگی پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی پژمان تیمورتاش محصول سال ۱۴۰۳ کشور ایران است.

سریال جنگل آسفالت یک درام ملتهب و جذاب است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62292

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا