اجتماعی و فرهنگی

عکس جدیدی از بازیگر نقش سهراب در از سرنوشت کودکی

جدیدترین عکس بازیگران نقش کودکی هاشم و سهراب در سریال گذر زمان

عکس های جدید امیررضا فرامرزی بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت و راستین عزیزپور در سال ۹۸ در سریال از سرنوشت در نقش سهراب در فصل اول این سریال ایفای نقش کرده است.

عکس جدیدی از بازیگر نقش سهراب در از سرنوشت کودکی
عکس جدیدی از بازیگر نقش سهراب در از سرنوشت کودکی

راستین عزیزپور, زاده ۲۳ آبان سال ۱۳۸۷ در تهران بوده و از کودکی وارد عرصه هنر و بازیگری شده و می گوید الگوی بازیگری اش شهاب حسینی است. او با بازی در سریال از سرنوشت ۱ در نقش کودکی سهراب به شهرت رسید و اخیرا نیز در سریال پربیننده و محبوب جیران در نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

راستین عزیزپور بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال از سرنوشت به شهرت رسید. او این روزها در سریال جیران ایفای نقش می کند.

آقای راستین عزیزپور میگوید: من بسیار دوست داشتم وارد عرصه بازیگری بشوم چراکه استعداد بازیگری را در خودم می‌دیدم. ماجرای ورود من به عرصه بازیگری از آنجایی شروع شد که از طریق یکی از آشناهایمان به یک فیلم سینمایی که نیاز به یک نوجوان ۱۳ ساله داشتند، معرفی شدم و برای تست بازیگری نزد کارگردان رفتم.

امیررضا فرامرزی بازیگر متولد ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ در شهرکرد است و بازیگری را از سال ۱۳۹۶ در فیلم اسکی آغاز کرد و موفق به دریافت سه پروانه زرین بهترین بازیگر نقش کودک شده است. وی در فیلم غلامرضا تختی و سریال از سر نوشت به ایفای نقش پرداخته است.

از سرنوشت مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و نویسندگی محمد محمودی سلطانی، روح‌الله صدیقی و سارا خسروآبادی است که از شبکه دو پخش شده‌است. این مجموعه از سال ۱۳۹۸ در چهار فصل پخش شده و در ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به اتمام رسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا