اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

عکس جدیدی از پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام در گیلدخت

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام تفنگچی در سریال گیلدخت عکس جدیدی از خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

تصویری از پویا حاجی رضا

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام در گیلدخت
 

پویا حاجی رضا کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و سپس در تلویزیون دیده شده و گفتنی است از زندگی شخصی این بازیگر جوان اطلاعاتی در دست نیست و در حال حاضر در نقش احتشام در سریال گیلدخت حضور دارد.

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام تفنگچی سریال گیلدخت که به گلنار علاقه دارد در اولین تجربه حرفه ای خود در تلویزیون در کنار چهره های مشهور کسب تجربه کرده است.

پویا حاجی رضا بازیگر جوان و آینده دار کشورمان که در نمایش های آهو و قاسم آباد هنرنمایی کرده در اولین نقش آفرینی تصویری خود در سریال گیلدخت در نقش احتشام بازی کرده است.

گفتنی است نمایش «آهو» به نویسندگی و کارگردانی پوریا گلستانی می باشد و پویا حاجی رضایی از بازیگران این نمایش می باشد که نقش مهران را بازی کرده است.

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام در گیلدخت
 

پوریا حاجی رضا با انتشار تصویری زیر از خود در نقش احتشام در سریال گیلدخت در صحفه شخصی اش نوشت :رامتین خدا پناهی عزیز ، رفیقِ جان ، برادر بزرگم سپاس بی کران از شما که مُعرِفِ من به این سریال بودید و بابت تمام زحمات ، راهنمایی ها و مهر و محبتهات، یک دنیا قدردانتم و بسیار از شما می آموزم . چه در هنر و بازیگری و چه در رفاقت و زندگی.

خودمونیش این که داداشمی شما 😁❤

عمو مجیدِ عزیزم کارگردان کار بلد و درجه یک از شما خیلی ممنونم بابت فرصتی که نصیبِ من کردید و هم چنین راهنمایی ها و آموزش های شما در طول فیلمبرداری تجربه ای بود به وسعت سال ها آموختن در دانشگاه . تجربه ای بسیار سخت و پر زحمت اما بسیار دلنشین و پر از لذت. همیشه قدردانِ زحمات شما خواهم بود.🙏❤

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا