اجتماعی و فرهنگی

بازیگر نقش ارکان در پایتخت 5 کیست؟

برای بسیاری از بینندگان این سوال پیش شده است که بازیگر نقش ارکان در سریال پایتخت 5 چه کسی است؟ نقش ارکان را کدام بازیگر بازی کرده است؟

بازیگر نقش ارکان در پایتخت 5 کیست؟

سیدجلال نسودیان پور بازیگر نقش ارکان در پایتخت 5 می باشد. او هدایت گر بالن بوده و عامل سقوط است.

بازیگر نقش ارکان در پایتخت 5 کیست؟
بازیگر نقش ارکان در پایتخت 5 کیست؟

سریال پایتخت در قسمتی که پایتختی ها سوار بالن شدند فردی به عنوان راهنما و آشنا با زبان ترکیه ای همراه آنها بود که بعدها مشخص شد پدر همسر مهدی رحمتی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران است.

پدر همسر مهدی رحمتی

در سریال پایتخت 5 مشاهده کردیم که خانواده نقی معمولی سوار بالن شدند اما روی اشتباه آرکان، هدایت کننده ترکیه ای، بالن سقوط کرد.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید آرکان سریال پایتخت، پدر همسر یک فوتبالیست مشهور است.

سید جلال پدر همسر سید مهدی رحمتی است که به دلیل سال ها زندگی در ترکیه تسلط خوبی به زبان این کشور دارد.

بیشتر بخوانید:

زمانی که محسن تنابنده از دوستانش می خواهد فردی را پیدا کنند تا نقش آرکان را بازی کند، امیر نوری به محسن تنابنده اطلاع می دهد که پدر همسر مهدی رحمتی روی زبان ترکیه تسلط دارد و تنابنده و مهرانفر که ارتباط خوبی با رحمتی دارند، این پیشنهاد را مطرح می کنند و سید جلال بازیگر نقش آرکان می شود.

سیدجلال نوریان پدر همسر رحمتی که بازیگر نفش آرکان در سریال پایتخت بود از ناراحتی گلر استقلال بابت بازی در این سریال می گوید: «مهدی رحمتی نظر خاصی بایت بازی کردنم در سریال پایتخت نداشت اما یک خرده ناراحت شد. در دقایقی که به اصطلاح من مردم و جسدم را به دریا پرتاب کردند، دخترم در خانه گریه کرد و دچار افت فشار شده بود و مهدی را نگران احوال همسرش شده و برایش آب قند درست کرده بود. در ادامه نوه هایم یعنی پسرهای مهدی گریه کرده و برای ساعاتی اوقات پدر خانواده را تلخ کردند. در صحنه ای هم که هما خانم در سریال روح مرا دیده است، عطا ترسیده و به اتاقش رفته و بنده خدا مهدی هم احتمالا پیش خودش گفته ۲ شب قبل با مردن بچه ها را ترسانده و حالا نقش روح را بازی می کند.»

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62692

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا