اخبار روزاخبار مهم و فوری

جدول قیمت محصولات مدیران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کارخانه و بازار  اعلام شد. قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان است و قیمت x22 پرو دستی که یکی از ارزان ترین خودروهای مدیران خودرو می باشد قیمت آن در کارخانه ۷۱۶ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد ۹۷۰ میلیون تومان می باشد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش باغستان نیوز قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد. مدیران خودرو یکی از محبوب‌ ترین تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی در ایران است. محصولات مدیران خودرو در سه دسته کلی؛ ام‌ وی‌ ام، چری و فونیکس به بازار عرضه می‌شوند و همگی در شمار خودروهای مونتاژی چینی هستند. محصولات ام وی ام و چری در شمار محصولات معمولی و نسبتا اقتصادی این برند جای می‌گیرند و برند فونیکس، برند اختصاصی مدیران خودرو برای خودروهای رده‌ بالا است. در ادامه به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X ۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو ۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو ۳۷۰ میلیون تومان است.

جدول قیمت محصولات مدیران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳
جدول قیمت محصولات مدیران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62865

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا