اخبار روزاخبار مهم و فوری

ساعت پایان کنکور تجربی ۱۴۰۳ امروز جمعه چه زمانی است؟

برای بسیاری از کنکوری ها و والدین آن ها این سوال مطرح شده است که ساعت پایان کنکور تجربی ۱۴۰۳ نوبت اول امروز جمعه چه زمانی است؟

ساعت پایان کنکور تجربی ۱۴۰۳

با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری کنکور تجربی 180 دقیقه (معادل ۳ ساعت) می باشد و زمان بازگشای دفترچه از ساعت 8:30 شروع می شود، حدود ساعت 11:30 ساعت پایان کنکور تجربی ۱۴۰۳ می باشد.

کنکور نوبت صبح

⭕️ درب حوزه : ساعت٧/٣٠ بسته می شود.

⭕️ شروع فرایند آزمون سراسری ۱۴۰۳ : ساعت ۸:۰۰
( یعنی باید جای خود را پیدا و نشسته باشید)

⭕️ساعت ٨/٣٠: آزمون با اجازه بازگشایی دفترچه ها شروع خواهد شد

ساعت شروع کنکور تجربی ۱۴۰۳ کی است؟

 شروع فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح، صبح­ ها راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) آغاز می­ گردد و در حوزه ­­های امتحانی راس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی) صبح بسته خواهد شد. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن در حوزه ­های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد. داوطلبان باید تا ساعت 7/30 وارد حوزه امتحانی شده باشند و شروع فرآیند آزمون از 8 صبح آغاز می شود. یعنی ساعت 8 صبح  باید جای خود را پیدا کرده و نشسته باشید. ساعت ٨/٣٠ آزمون با اجازه بازگشایی دفترچه ها شروع خواهد شد.

 کنکور چه ساعتی شروع می شود؟

ساعت شروع و پایان کنکور ۱۴۰۳ در  کارت ورود به جلسه کنکور سراسری هر داوطلب قید شده است. داوطلبان نیز باید در زمان مقرر به حوزه امتحانی ذکر شده در کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که حضور داوطلبان در جلسه آزمون در زمان کنکور ذکر شده الزامی است و در صورت تاخیر درب حوزه آزمون بسته شده و حق ورود نخواهید داشت.

هر متقاضی در زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62928

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا