اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

زمان پخش و تکرار سریال مامان اشتباه می کند از شبکه تهران

مینی سریال «مامان اشتباه می کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست … .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

خلاصه سریال مامان اشتباه می کند

کاپیتان ماریان آبرایس کارآگاه اداره پلیس لو هاور است. آیا باید کودکی را که به او می گوید مادرش مادرش نیست باور کند؟ از این گذشته، او مشغول تحقیق در مورد سرقتی است که ماه ها پیش اتفاق افتاده است. اجناس سرقتی به ارزش صدها هزار یورو کشف نشده است و دو فراری همچنان متواری هستند. اما اگر داستان بچه فانتزی محض نباشد، نادیده گرفتن آن واقعاً جنایتکارانه خواهد بود. خاطرات پسر کوچولو در حال محو شدن است. اگر راست می گوید، آیا هرگز به آن بزرگسالی که باید می شد بزرگ نمی شود؟ آیا او در نهایت مجبور خواهد شد غیرقابل تصور را بپذیرد و به خود اجازه دهد توسط زنی که او را ربوده بزرگ کند؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62944

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا