اخبار روزاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت روز کاری خود را در شرایطی آغاز خواهد کرد که امروز (شنبه) 343 نماد بورسی در محدوده منفی معامله شدند و با وجود رشد 653 واحدی شاخص کل، بازار بورس تهران، روز خوبی را تجربه نکرد. امروز بازار آغاز خوبی داشت اما پس از گذشت ساعات اولیه فشار فروش بر بازار غلبه کرده و بسیاری از نمادها در محدوده منفی معامله شدند. همچنین معاملات صندوق‌های اهرمی پس از پایان بازار نیز با فشار عرضه مواجه بودند.

در پایان معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با افزایش 0.03 درصدی معادل 653 واحد رشد کرد. شاخص هم‌وزن نیز با 0.18 درصد افزایش به 765,045 واحد رسید.

پیش بینی بورس فردا  یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد که با توجه به معاملات امروز، در بازار فردا نیز شاهد تابلوی قرمز در ابتدای آغاز معاملات بازار سرمایه باشیم. انتظار می‌رود در ادامه بازار، تقاضا افزایش یافته، و در انتها بازار متعادلی را شاهد باشیم.

در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

منبع: شهر بورس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63121

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا