ورزشی

ساعت بازی فوتسال ایران امروز در فینال مقابل تایلند

تیم ملی فوتسال ایران امروز در فینال مسابقات جام ملت های آسیا 2024 مقابل تایلند قرار می گیرد. این بازی از ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار  می شود.

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا به ایستگاه پایانی رسیده است و امروز یک شنبه دیدارهای رده بندی و نهایی برای تعیین ۴ تیم برتر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی به مصاف تایلند خواهد رفت.

تایلند پیش از این در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ میزبانی این بازی‌ها را برعهده داشت که در سال ۲۰۰۰ در دیدار رده بندی موفق شد با نتیجه ۸ بر ۶ ژاپن را شکست دهد و به عنوان سوم دست پیدا کند.

در سال ۲۰۰۸ تایلند توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند اما با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب ایران شد و به مقام دوم رسید. تایلندی‌ها علاوه بر سال ۲۰۰۸، یک بار هم در سال ۲۰۱۲ توانستند به فینال آسیا برسند که برابر ژاپن با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شدند و باز هم عنوان دومی را کسب کردند.

تایلندی‌ها امیدوارند بتوانند در این دوره با بهره گیری از امتیاز میزبانی، تاریخ سازی کنند و به عنوان قهرمانی در آسیا برسند.

اما شاگردان شمسایی پس از ناکامی در دوره قبل و از شکست برابر ژاپن در دیدار نهایی، عزم خود را برای کسب سیزدهمین قهرمانی در آسیا جزم کرده اند و می‌خواهند ثابت کنند که همچنان قهرمان بلامنازع آسیا هستند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63185

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا