اخبار روز

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

با توجه به روند نزولی بازار سهام در معاملات امروز و وضعیت معاملات صندوق‌های سهام، برای بورس فردا سه شنبه 11 اردیبهشت پیش بینی می شود که احتمال شروع منفی بازار در روز آینده وجود دارد. با این حال، انتظار می‌رود که گروه خودرویی در معاملات فردا نقش کلیدی ایفا کند و تحرکات احتمالی در این گروه، تاثیر قابل توجهی بر جهت نهایی بازار داشته باشد.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

با توجه به روند نزولی بازار سهام در معاملات امروز و وضعیت معاملات صندوق‌های سهام، احتمال شروع منفی بازار در روز آینده وجود دارد. با این حال، انتظار می‌رود که گروه خودرویی در معاملات فردا نقش کلیدی ایفا کند و تحرکات احتمالی در این گروه، تاثیر قابل توجهی بر جهت نهایی بازار داشته باشد. در نهایت، پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام فردا شاهد نوسانات باشد، اما احتمال تعادل در پایان معاملات وجود دارد.

کارشناسان بازار سرمایه نیز در نظرسنجی شهر بورس درباره پیش بینی بورس فردا شرکت کردند. در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63245

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا