گوناگون

جریان بازی همستر چیه؟ / بازی همستر در تلگرام یعنی چه؟

برای خیلی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روزها سوال مطرح شده است که جریان بازی همستر چیه؟ / بازی همستر در تلگرام یعنی چه؟ همستر کومبات در تلگرام چقدر پول می ده؟ چقدر سکه جمع کنیم

جریان بازی همستر در تلگرام چیه؟

“همستر کومبات” یک بازی تلگرامی است که کاربران با ضربه زدن بر روی گوشی می توانند سکه به دست بیاورند، که احتمالاً به عنوان یک ایرڈراپ اعلام خواهد شد. در حال حاضر این فقط یک بازی تلگرامی است که می‌توانید دوستان و خانواده را دعوت کنید تا همراه با شما برای کسب ارزهای رمزی بیشتر بازی کنند.

همستر کامبت یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به بازی‌های تپ تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روزانه، سکه‌های کریپتو کسب کنند. با توجه به موفقیت و رشد فوق‌العاده بازی‌های تلگرامی، شاهد هجوم سریع بازی‌های رمزنگاری تلگرام بوده‌ایم که هر یک از آنها نوید یک ایردراپ بالقوه را به بازیکنان می‌دهند.

جریان بازی همستر در تلگرام چیه؟
جریان بازی همستر در تلگرام چیه؟

چه طور باید شروع کرد؟

ابتدا باید ربات تلگرام را راه اندازی کنید و برای این کار به یک حساب کاربری و همچنین لینک نیاز دارید. برای حساب کاربری، می‌توانید به سادگی اپلیکیشن تلگرام را از اپل استور یا پلی استور دانلود کرده و یک حساب کاربری بسازید.

پس از ایجاد یک حساب کاربری، روی این لینک ضربه بزنید:

https://t.me/hamSter_kombat_bot/start?startapp=kentId377612064

تا مستقیماً به ربات Hamster بروید، یک متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی تنها با یک کلیک نشان داده می شود. برای تو. روی آن ضربه بزنید و به صفحه بازی هدایت خواهید شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به ضربه زدن روی همستر کنید تا سکه های بیشتری جمع آوری کنید.

در یک روز، هر بازیکن می‌تواند با ضربه زدن مداوم تا 2000 سکه به دست آورد، اما راه‌های دیگری برای کسب سکه‌های بیشتر وجود دارد که از طریق صفحه قابل دسترسی است.

به سادگی بر روی Earn کلیک کنید، کارهای مختلفی را پیدا خواهید کرد که شامل پیوستن به کانال رسمی تلگرام آنها، تکمیل وظایف برای کسب سکه های بیشتر است.

شما همچنین با چک کردن روزانه درآمد کسب می کنید.

فیلم آموزشی:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا