اخبار مهم و فوریورزشی

ساعت کشتی حسن یزدانی امروز جمعه در مجارستان

علاقه مندان به ورزش می خواهند بدانند که زمان دقیق و ساعت کشتی حسن یزدانی امروز جمعه 18 خرداد در مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی در مجارستان کی است؟

زمان دقیق و ساعت کشتی حسن یزدانی امروز

در وزن 86 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف با هایتو ایشیگورو از ژاپن کشتی خواهد گرفت. عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و مایلز ناظم امینه از سن مارینو کشتی گیران عنوان داری هستند که در گروه یزدانی حضور دارند.

حسن یزدانی بی‌شک سرشناس‌ترین کشتی‌گیری است که در این رقابت‌ها شرکت کرده و چشم همه کشتی‌دوستان جهان به اوست که عملکردش بعد از جراحی کتف و در شرایطی که رقیب مستقیمش المپیک را از دست داده، دنبال کنند.

دارنده 9 نشان المپیک و جهانی می‌تواند با یک تیر، دو نشان بزند. او علاوه بر آنکه در صورت قهرمانیِ بی‌چون و چرا در بوداپست، ملی‌پوش بودن خود را در بازی‌های المپیک قطعی خواهد کرد، این فرصت را دارد که شرایط خود را در رنک وزن 86 کیلوگرم بهبود ببخشد. رنکی که البته با حذف دیوید تیلور، پیش از تورنمنت بوداپست هم دستخوش تغییر شده بود.

رنک فعلی وزن 86 کیلوگرم را به ترتیب عظمت دولتبیکوف قزاق، دیوید تیلور آمریکایی، مایلز امینه از سن‌مارینو و حسن یزدانی تشکیل می‌دهند که با حذف تیلور امینه و یزدانی و نفرات بعد از آنها، پیش از تورنمنت بوداپست یک رده بالا خواهند آمد.

باتوجه به شرکت دولتبیکوف و امینه در تورنمنت مجارستان و همگروهی با حسن یزدانی، طبعا یکی از آنها با او رقابت خواهد کرد. یزدانی این فرصت را دارد که شرایط خود را در رنکینگ بهبود ببخشد.

البته آرون بروکس که تیلور را در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا شکست داد و جایگزین این کشتی‌گیر در المپیک شد و همچنین آرتور نایفونوف روس که او هم مثل یزدانی به دلیل مصدومیت، در انتخابی آمریکایی‌ها غیبت داشت، هیچ‌کدام رنک ندارند و در پاریس هر جای جدول ممکن است با نماینده حسن یزدانی (درصورت انتخاب برای المپیک) رودررو شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا