ورزشی

آشنایی با 8 دروازه بان خارجی لینک شده به پرسپولیس : از برزیل و ازبکستان تا اسپانیا و لهستان!

به گزارش سایت باغستان نیوز، در این روزها گزینه های زیادی در پست دروازه بان از کشورهای مختلف به پرسپولیس لینک شدند و ایجنت ها گزینه های زیادی را به این تیم لینک کردند. پروسه جذب دروازه بان برای این باشگاه تبدیل به یک چالش شده است. حال گزینه های معرفی شده و لینک شده به این تیم در فضای مجازی را بررسی می کنیم:

1- گاتیتو فرناندز ( Gatito Fernández): فرناندز یکی از اولین گلرهایی بود که به باشگاه پرسپولیس لینک شد.این دروازه بان کاپیتان دوم باشگاه بوتافوگو می باشد. گاتیتو در فصل گذشته در ۲۱ بازی به میدان رفته بود که به ۷ کلین شیت دست یافت. ۲۰۶ بازی و ۶۹ کلین شیت مجموعا برای گاتیتو که از سال ۲۰۱۷ در بوتافوگو حضور دارد به ثبت رسیده است. اوترخت هلند ، ویتوریا و فیگورنزه برزیل و راسینگ کلاب آرژانتین از دیگر باشگاه های رزومه گاتیتو بوده اند. این دروازه بان در ۱۷ بازی ملی نیز برای پاراگوئه به میدان رفته است. ۳۲۳ بازی و ۹۹ کلین شیت در تمام مسابقات برای او ثبت شده است.

گاتیتو فرناندز

2- محمد عواد Mohamed Awad : این دروازه بان مصری مدتی پیش توسط یک روزنامه مصری به پرسپولیس لینک شده بود. محمد عواد فوتبالش را از باشگاه اسماعیلی مصر آغاز کرد و سپس به صورت قرضی حضور در باشگاه المصری و الوحده عربستان را تجربه کرد. عواد در سال 2011 با تیم جوانان مصر در جام جهانی زیر20 سال جهان شرکت کرد. عواد بعد از حضور در الوحده عربستان توانست به تیم ملی مصر نیز دعوت شود و تاکنون دو بازی ملی را تجربه کرده است. بعد از جدایی از الوحده عربستان، او با قراردادی به الزمالک مصر منتقل شد و تاکنون در 103 بازی برای این تیم به میدان رفته و 48 کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است. 23 بازی و 11 کلین شیت نیز در فصل گذشته برای این دروازه بان به ثبت رسیده است. عواد بعد از پایان قراردادش با الزمالک تاکنون با این باشگاه به توافق نرسیده و همین باعث شده تا شایعاتی از لینک شدن او به پرسپولیس که نیاز به جذب یک دروازه بان دارد، شنیده شود. 270 بازی و 115 کلین شیت به صورت کلی در کارنامه عواد ثبت شده است. عواد و الزمالک تاکنون به دو قهرمانی لیگ برتر مصر، دو قهرمانی جام حذفی ، یک سوپرکاپ و یک جام کنفدراسیونهای آفریقا رسیده اند.

3- عبدالوحید نعمتوف Abduvohid Nematov : این دروازه بان ازبکستانی 23 ساله است و 183 سانتی متر قد دارد. نعمتوف عضویت نسف قارشی ازبکستان را دارد و توسط رسانه های این کشور به پرسپولیس لینک شده است. نعمتوف در 13 بازی لیگ برتر ازبکستان 9 گل خورده و 7 کلین شیت را ثبت کرده است. 7 بازی ملی و حضور در جام ملتهای آسیا در کارنامه نعمتوف ثبت شده است.

4- یرزی گرابلنی Jedrzej Grobelny : گرابلنی 22 ساله و 190 سانتی متری است و در وارتا پوزنان لهستان بازی می کند. گرابلنی در این فصل لیگ برتر لهستان در 25 بازی 8 کلین شیت را ثبت کرده است. گرابلنی در رده ملی برای تیم ملی زیر 17 سال، زیر 18 سال و زیر 20 ساله های لهستان به میدان رفته است. این دروازه بان مجموعا در 40 بازی لیگ لهستان تاکنون 15 کلین شیت را به ثبت رسانده است.

5- مانوئل بالده Manuel Baldé : مانوئل بالده نیز اخیرا به این باشگاه لینک شده است. بالده در تیم های جوانان بنفیکا و آوس بازی کرده و در آکادمی این تیم ها رشد کرده است. بالده در این فصل به عضویت پنافیل در لیگ ساباسگ(سطح دو پرتغال یا همان لیگ یک) درآمد و مجموعا در 10 بازی مجموعا 4 کلین شیت را ثبت کرد(7 بازی 3 کلین شیت 5 گل خورده در لیگ). بالده بعد از عملکرد خود در پنافیل به تیم ملی گینه بیسائو برای رقابت های انتخابی جام جهانی دعوت شد و تاکنون در 6 بازی ملی 4 کلین شیت را ثبت کرده است. مانوئل بالده 194 سانتی متری است و 21 سال سن دارد و در صورت پیوستن به پرسپولیس در سهمیه زیر 23 ساله های این تیم جای می گیرد. بالده تجربه همکاری با ویزلا در لیگ برتر پرتغال را نیز دارد و مدتی در این تیم حضور داشت.

6- این جائه هوانگ In-jae Hwang : این دروازه بان کره ای نیز اخیرا توسط یک سایت خارجی و چند کانال تلگرامی به پرسپولیس لینک شده است. این دروازه بان ۳۰ ساله و ۱۸۸ سانتی متری در پوهانگ استیلرز کره جنوبی عضویت دارد و در ۲۰ بازی کی لیگ ۶ کلین شیت را به ثبت رسانده است. این دروازه بان اهل کره به تازگی خدمت سربازی اش در کره جنوبی را تمام کرده است. او سابقه قهرمانی جام حذفی کره را با پوهانگ استیلرز در کارنامه دارد. از سوابق حضور بازیکن می توان به باشگاه های سئونگنام و گوانگجو و حضور در گیمچئون سانگمو برای خدمت سربازی اشاره کرد. این دروازه بان تاکنون در تیمی خارج از کره جنوبی بازی نکرده است. پرسپولیس تاکنون فقط یک بازیکن کره ای در تاریخ خود داشته و آن بازیکن هم در هیچ بازی رسمی به میدان نرفت.

7- آندر کانترو Ander Cantero : این دروازه بان 29 ساله ، در فضای مجازی به پرسپولیس لینک شده است. کانترو اهل اسپانیا بوده و فصل گذشته در راسینگ فرول در لالیگا 2 بازی می کرده است. کانترو محصول تیم های پایه اوساسونا بوده و مدتی نیز در تیم سوم باشگاه رئال مادرید بازی کرده است. کانترو سابقه بازی در باشگاه های ویارئال و ایبار را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. این دروازه بان فصل گذشته 10 کلین شیت را در 43 بازی ثبت کرده است.

8- بهادیر گانگوردو Bahadır Güngördü : این دروازه بان اهل ترکیه است و 28 ساله و 190 سانتی متری است. گانگوردو فصل گذشته در باشگاه آنکارگوجو حضور داشت و در 32 بازی به 7 کلین شیت رسید . در کارنامه این دروازه بان ترکیه ای ، حضور در ترابوزان اسپور ، آنکارا دمیرسپور و بولوسپور دیده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا