گوناگون

تماس تلفنی در نسخه دسکتاپ واتساپ به زودی برقرار می شود

واتساپ در حال کار بر روی گسترش پشتیبانی از تماس های صوتی و تصویری از نسخه دسکتاپ نیز هست. چون کاربران بی شماری در حال برنامه ای برای جایگزینی واتساپ بوده اند
با توجه به ردیاب قابل اعتماد WABetaInfo، ویژگی جدید همچنین به شما امکان می دهد تاریخچه تماس خود را از برنامه دسکتاپ ردیابی کنید.
این ویژگی در نسخه بتا ویندوز در حال آزمایش است و انتظار می‌رود تا چند ماه دیگر در نسخه های اصلی عرضه شود.

چرا باید تماس تلفنی در نسخه دسکتاپ وجود داشته باشد؟

برنامه واتساپ متعلق به شرکت متا در حال آزمایش ویژگی تماس بر روی سرویس گیرنده دسکتاپ است و به درخواست های بی شمار کاربران پاسخ می دهد.
در چند هفته اخیر، واتس اپ نیز ویژگی های جدیدی مانند انجمن ها و نظرسنجی ها را در نسخه های خود آورده است
در اینجا چیزی است که ما در مورد آخرین ویژگی تماس می دانیم
این ویژگی جدید به شما امکان می دهد از طریق دسکتاپ با واتس اپ تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید و تنها شرط لازم این است که دسکتاپ/لپ تاپ باید دارای میکروفون و پشتیبانی از دوربین وب باشد.
گزینه “زبان تماس” که سابقه تماس شما را ردیابی می کند بین چت ها و نمادهای وضعیت موجود در نوار کناری نسخه دسکتاپ واتس اپ قرار می گیرد.

چه زمانی این ویژگی عرضه می شود؟

این ویژگی در حال حاضر بر روی نسخه بتا برنامه ویندوز در حال آزمایش است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این گزینه در آینده نزدیک در نسخه های اصلی عرضه شود.

واتس اپ همچنین روی ویژگی قفل صفحه کار می کند

به منظور بهبود امنیت، واتس اپ در حال ایجاد یک ویژگی جدید قفل صفحه برای مشتری دسکتاپ خود است. همچنین چند روز پیش، شرکت متا، پیام‌های “View Once” را در تمام دسکتاپ‌ها غیرفعال کرد.
تغییراتی نیز در ویرایشگر طراحی ایجاد شد. دو افکت تاری برای سانسور تصاویر منتشر شد. با این حال، این ویژگی در حال حاضر محدود به دسکتاپ است

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6962

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا