گوناگون

جملات خنده دار و طنز درباره کچل کردن موی سر جواد خیابانی و توئیت های جالب

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، جملات خنده دار و طنز درباره کچل کردن موی سر جواد خیابانی و توئیت های جالب  را برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

تراشیدن سبیل و ریش و موی سر جواد خیابانی بعد از برد ایران در برابر آمریکا

جواد خیابانی گزارشگر و مجری کهنه کار و  باسابقه صدا و سیما که گزارش‌های خاطره انگیز و جالبی از او در سال‌های پیشین در ذهن تک ت ایرانیان به جای مانده، اکنون در شرایطی که قرار است وظیفه گزارش این بازی را که سه شنبه برگزار می‌شود برعهده گیرد، وعده‌ای جالب داده است.

او با اشاره به وضعیت جالب و حساس این بازی و احتمال بالای صعود ایران به مرحله بعدی وعده داد در صورت برتری شاگردان کارلوس کی روش مقابل آمریکا، سبیل‌ خود را بتراشد!

جواد خیابانی بعد و قبل از  بازی ایران آمریکا

جواد خیابانی آماده گزارش بازی ایران-آمریکا
جواد خیابانی آماده گزارش بازی ایران-آمریکا

عکس طنز جواد خیابانی بعد از تراشیدن ریش و سبیل و موی سر

جواد خیابانی شب گذشته در ویژه برنامه شبکه ورزش با نام «جام 22» قول داد در صورت پیروزی ایران مقابل تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر، ریش و سبیل و موهای خود را بتراشد و کچل کند. اقدامی که در صورت انجام، خیابانی را به این شکل می‌کند.

عکس طنز جواد خیابانی بعد از تراشیدن ریش و سبیل و موی سر
عکس طنز جواد خیابانی بعد از تراشیدن ریش و سبیل و موی سر

تصویر خنده دار جوادخیابانی در سه حالت برد و مساوی و باخت ایران در برابر آمریکا

تصویر خنده دار جواد خیابانی در سه حالت برد و مساوی و باخت ایران در برابر آمریکا

به نظر شما کدام تیپ و عکس به جواد خیابانی می آید؟

تیکه سنگین احمد ایراندوست به جواد خیابانی

بعد از اینکه جواد خیابانی گفت ایران امریکا رو شکست بده موهام و سبیلامو میزنم
احمد ایراندوست نوشت اگر باختیم منم کچل میکنم

بعد از اینکه جواد خیابانی گفت ایران امریکا رو شکست بده موهام و سبیلامو میزنماحمد ایراندوست نوشت اگر باختیم منم کچل میکنم

نظرات برخی از کاربران فضای مجازی درباره این اقدام جوادخیابانی

مگه سبیل داشت که بتراشه

تو مو و ریشت کجاس که بتراشی 😂

سبیلاتو بزنی میترسم مثل گربه بشی کنترل خودتو از دست بدی

منم میام یه سیلی محکم میزنم صورتت کبود بشه

از نظر اسلام مکروه مگر تو مسلمان نیستی جواتی؟

نه جواد نکن این کارو من به عشق سبیلات میشینم گزارش هات رو گوش میکنم 🥲🥲

الوعده وفا داش خیابانی ..ان شاء الله که می‌بریم 🤞🤞🤞🤞

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. من حامد هستم 22 سالمه و قد بلند و لاغرم. یک شب ساعت 2 نصف شب مثل خیلی شبهای دیگه داشتم ولگردی می کردم و موهامو مدل خروسی زده بودم و سیخ بود . با یک پیراهن مشکی براق و یک شلوار لی تنگ فاق کوتاه که کمی پارگی داشت با کمربند کابویی میخ دار تنم بود. همیشه اینجوری لباس می پوشم. با یک راننده کامیون نزدیک محل زندگی به بهانه این که موقع رد شدن از جاده بین شهری تند می رفت لات بازی درآوردم و و فحش های رکیک دادم. او هم آمد پایین و گلاویزر شدیم و یهویی دو نفر دیگه از پشت کامیون آمدند کمک او (فکر کرده بودم تنها بوده). نتونستم فرارکنم و گیر افتادم. راننده یه پامو گرفت، یکی دیگه دو تا دستامو نگه داشت و سومی هم با یک ماشین اصلاح دستی کهنه که نفهمیدیم از کجا آورده بود، روی کله من جاده باز کرد و اردنگی زدند و رفتند. صبح روز بعد مجبور شدم برم پیش یه سلمونی دوره گرد که یه مرد افغانی به نام یدالله بود که می شناختم و کنار یه مرکز جمع آوری ضایعات و زباله بساط داشت، رفتم. یه کارتون خواب هم اونجا بود. ماجرا رو تعریف کردم کلی بهم خندیدند. سلمونیه گفت باید کچلت کنم اونم با شماره صفر ! به اجبار نشستم. یارو سلمونیه اول سمت راست سرمو که جاده باز شده بود زد بعد نصف سرم کچل و نصف دیگه خروسی بود سمت چپ را هم زد و ماند دیواره ای از مو در وسط کله ام که مثل پانک ها شده بودم. اونم با ماشین اصلاح از پشت سر کم کم زد و امد تا جلوی سرم و کچل شدم. کله ام مثل سمباده زبر شده بود. یارو کاتون خوابه هم کمک یارو کرد و کلی ماشین اصلاح رو روی سرم راه برد تا حتی یه تار مو نموند. کلی هم روی سرم دست کشیدند و خندیدند.
    من موندم با یک کله کچل که مثل سمباده شده. حالا چیکار کنم؟

    17
دکمه بازگشت به بالا