اخبار روز

علت احضار سجاد افشاریان و علی شادمان به دادسرای اوین چه بوده است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت احضار سجاد افشاریان و علی شادمان به دادسرای اوین چه بوده است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل رفتن به دادسرای اوین علی شادمان و سجاد افشاریان

علی شادمان بازیگر سریال یاغی و کیمیا و سجاد افشاریان به دادسرای زندان اوین احضار شدند.

به گزارش باغستان نیوز، روز‌ یکشنبه ۶ آذرماه 1401 سجاد افشاریان و علی شادمان کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر به دادسرای زندان اوین احضار شدند.

سجاد افشاریان و علی شادمان در حال حاضر با قید وثیقه آزاد هستند.

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت گسترده‌تری دست یافت. او در ۱۳۹۸ برای نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد.

شادمان نقش مکمل شنای پروانه (۱۳۹۸) از محمد کارت را بر عهده داشت و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ یاغی (۱۴۰۱) از محمد کارت مورد تحسین قرار گرفت

بیوگرافی سجادافشاریان

سجاد افشاریان (متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۴ در شیراز) نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز ایرانی است. او سرپرست نویسندگان برنامه خندوانه بود. سجاد افشاریان علاوه بر این فعالیت‌ها در گروه نویسندگان سریال شمس العماره به عنوان نویسنده حضور داشته و مجموعه سریال گوشهٔ دل تهرون به نویسندگی و سرپرستی او نوشته شده‌است. سجاد افشاریان مدیریت هنری گروه موسیقی بمرانی را نیز برعهده دارد. بازی در مجموعه تلویزیونی نجوا که یکی از نقش‌های اصلی را در آن دارد از جمله بازی‌های او در سریال بود.و از موفقیت های ایشان پین شدن در صفحه چت ما بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا