اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا خبر فوت ابوالفضل پورعرب بازیگر سینمای ایران صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره شایعه فوت ابوالفضل پورعرب بازیگر سینمای ایران چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”آیا خبر فوت ابوالفضل پورعرب صحت دارد یا شایعه است؟” img_alt=”” css_class=””] خیر . خبر فوت ابوالفضل پور عرب شایعه هست و ایشان در صحت سلامتی به سر می برند .   [/sc_fs_faq]

در ساعت گذشته خبرهایی مبنی بر درگذشت ابوالفضل پورعرب منتشر شد که با تماس خبرنگاران با وی او خبر از سلامتی خود داد. پورعرب در بیمارستان نیکان تهران بستری است

شایعه فوت ابوالفضل پورعرب

پورعرب اخیرا مشغول ساخت یک مستند داستانی بود که پایش به دلیل حادثه‌ای زخمی و درگیر عفونت شد.

 علی تقی‌پور تهیه‌کننده این مستند گفت: متاسفانه با توجه به نتیجه آزمایش‌ها شرایط برای جراحی پای آقای پورعرب میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.

در ساعت گذشته خبرهایی مبنی بر درگذشت ابوالفضل پورعرب منتشر شده بود که وی در تماس با خبرنگاران این موضوع را تکذیب کرد.

بیوگرافی ابوالفضل‌پورعرب

ابوالفضل پورعرب (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴٠) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.وی سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده‌ای فرهنگی دیده به جهان گشود. او با فیلم سلطان قلبها به سینما علاقه‌مند گشت اما با مخالفت پدرش مواجه شد. در دبیرستان تئاتر کار می‌کرد و به واسطهٔ همین با محمود استادمحمد آشنا شد و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شد و سال ۵۹ اولین کار حرفه‌ای خود را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد. در سال ۶۰ کارمند تلویزیون شد و تا سال ۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بود. وی همچنین در نمایش «حاکم» یک شبه ایفای نقش کرد. عباس پورعرب، برادر وی، در ۱۶ آذر ۱۳۹۶ بر اثر تصادف درگذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا