ورزشی

نتایج کامل مسابقات دیشب جام جهانی 2022 جمعه 11 آذر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کامل مسابقات دیشب جام جهانی 2022 جمعه 11 آذر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتایج تمامی مسابقات برگزار شده دیشب جام جهانی جمعه 11 آذر

کره جنوبی باید پیروز می شد و صعود می کرد که  با پیروزی 2-1 به وظیفه خود عمل کرد. و از آنجایی که اروگوئه تنها با دو گل پیروز شد، کره جنوبی با زدن چهار گل در مرحله گروهی به دو گل اروگوئه، با تفاضل گل بهتر وارد مرحله بعدی شد. پرتغال که قبلاً صعود کرده بود، علیرغم باختش، صدرنشین گروه ماند.

شب گذشته (جمعه) با برگزاری دو بازی همزمان در گروه G از ساعت 22:30 به وقت تهران به پایان رسید که در یکی از آنها برزیل با نتیجه یک بر صفر به کامرون باخت و در دیگری سوئیس با نتیجه 3 بر 2 بر صربستان غلبه کرد.

نتیجه بازی برزیل و کامرون گروه G دیشب در جام جهانی 2022 قطر

برزیل صفر – کامرون 1

برزیل در ورزشگاه لوسیل با وجود برتری مطلق برابر کامرون و حملات پرتعدادش نتوانست گلی به ثمر برساند و خوش‌شانس بود که به لطف واکنش فوق‌العاده دروازه‌بانش در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه‌اش باز نشد. این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برخلاف روند بازی این وینسنت بوباکار بود که دروازه برزیل را باز کرد. بوباکار به دلیل درآوردن پیراهنش پس از زدن این گل دو اخطاره و اخراج شد.

با وجود این پیروزی غیرمنتظره، نماینده آفریقا از صعود باز ماند

آمار بازی کامرون و برزیل

آمار بازی کامرون و برزیل
آمار بازی کامرون و برزیل

خلاصه بازی برزیل و کامرون گروه G دیشب به همراه صحنه های گل

نتیجه بازی صربستان و سوییس گروه G دیشب در جام جهانی 2022 قطر

سوئیس 3 – صربستان 2 

 در بازی همزمان در ورزشگاه 974 سوئیس با نتیجه 3 بر 2 بر صربستان غلبه کرد و به عنوان تیم دوم جدول راهی مرحله بعدی شد. در این بازی ابتدا ژردان شکیری در دقیقه 20 برای سوئیسی‌ها گلزنی کرد. صربستان در ادامه با گل‌های آلکساندر میتروویچ (26) و دوشان ولاهوویچ (35) ورق را به سود خود برگرداند اما بریل امبولو مهاجم سوئیس یک دقیقه به پایان کار دوباره نتیجه را به تساوی کشاند. در نیمه دوم سوئیسی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و تنها سه دقیقه پس از شروع توسط رمو فروئلر گل سوم را به ثمر رساند و با همین گل برنده بازی شد.

آمار بازی سوئیس و صربستان

آمار بازی سوئیس و صربستان
آمار بازی سوئیس و صربستان

دانلود خلاصه بازی صربستان و سوییس گروه G به همراه صحنه های گل

نتیجه بازی کره جنوبی و پرتغال گروه H دیشب در جام جهانی 2022 قطر

کره جنوبی ۲ – پرتغال ۱

ریکارد هورتا (5)تک گل پرتغال را در این مسابقه به ثمر رساند. کیم یونگ وون (27) و هوانگ هی چان (90+1) گل های کره جنوبی را در این بازی وارد دروازه پرتغال کردند.

آمار بازی کره جنوبی و پرتغال

آمار بازی کره جنوبی و پرتغال
آمار بازی کره جنوبی و پرتغال

خلاصه بازی کره جنوبی و پرتغال گروه H به همراه صحنه های گل

نتیجه بازی غنا و اروگوئه گروه H دیشب در جام جهانی 2022 قطر

اروگوئه ۲ – غنا صفر

در این دیدار آندره آیو در دقیقه 21 یک پنالتی برای غنا از دست داد؛ در ادامه دی آراسکائتا در دقایق 26 و 33 توانست دبل کرده و گل های اروگوئه را به ثمر برساند تا تلخ ترین پیروزی تاریخ این کشور در جام جهانی ثبت شود.

آمار بازی غنا و اروگوئه

آمار بازی غنا و اروگوئه
آمار بازی غنا و اروگوئه

خلاصه بازی غنا و اروگوئه گروه H به همراه صحنه های گل

ن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا