اخبار مهم و فوریورزشی

بازی های امروز شنبه 12 آذر در مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازی های امروز شنبه 12 آذر در مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جدول بازی های امروز شنبه یک هشتم نهایی

جدول بازی های امروز شنبه یک هشتم نهایی
جدول بازی های امروز شنبه یک هشتم نهایی

جام جهانی 2022 قطر که با شگفتی های عجیبی همراه بوده است، قرار است وارد مرحله یک هشتم نهایی شود که امروز نخستین مرحله حذفی این مسابقات است.

تیم های مطرحی همچون اروگوئه، آلمان، بلژیک و ایران از گردونه مسابقات کنار رفته اند و تیم های شگفتی ساز مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و مراکش به مرحله یک هشتم نهایی رسیند.

16 تیم از 32 تیم راه یافته به مسابقات به دور بعد راه یافتند. هلند, سنگال, انگلیس, آمریکا, آرژانتین, لهستان, فرانسه, استرالیا, مراکش, کرواسی, ژاپن, اسپانیا, پرتغال, کره جنوبی, برزیل, سوئیس تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی هستند

برنامه مسابقات امروز جام‌جهانی
برنامه مسابقات امروز جام‌جهانی

مسابقه اول امروز شنبه 12 آذر بین تیم های هلند و آمریکا

همانطور که بسیاری از کارشناسان فوتبال انتظار داشتند، تیم لوئیس فن خال ( هلند ) در صدر گروه A قرار گرفت تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

نارنجی پوشان سرزمین گل لاله که در 32 سال گذشته تنها دو بار در مرحله گروهی حذف شده اند، در پایان مسابقه موفق شدند یک تیم آفریقایی یعنی سنگال را شکست دهند که در نهایت با اختلاف امتیاز بیشتری صدرنشین بمانند.

تیم اروپایی نه تنها در قطر بلکه در سال‌های اخیر یک حریف سرسختبرای حریفان بوده است.: از زمان حذف آنها در یورو 2020، آنها 18 بازی بدون شکست را در تمامی رقابت‌ها ثبت کرده‌اند.

ساعت دقیق بازی هلند و آمریکا شبکه سوم جام جهانی ۲۰۲۲

مسابقه اول امروز شنبه 12 آذر بین تیم های هلند و آمریکا

علاوه بر این، فان خال، مربی کهنه کار، می تواند یازدهمین بازی متوالی جام جهانی را بدون شکست مقابل آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی اضافه کند.

در همین حال، چند روز قبل از شروع جام جهانی، کریستین پولیسیچ از آمریکا اعتراف کرد که تیم گرگ برهالتر با ارائه یک عملکرد خوب در قطر، تمرکز خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی می گذارند.

مسابقه دوم امروز شنبه 12 آذر بین تیم های آرژانتین و استرالیا

آرژانتین پس از باخت تکان دهنده مقابل عربستان در نخستین بازی خودش در جام جهانی، بازی های دوم و سوم گروهی را با برد به پایان رساند و به عنوان تیم صدر گروه C به مرحله حذفی رسید

مسابقه اول امروز شنبه 12 آذر بین تیم های آرژانتین و استرالیا
مسابقه اول امروز شنبه 12 آذر بین تیم های آرژانتین و استرالیا

از آرژانتین که قهرمان کوپا آمریکا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها یاد می شد، اما شکست خیره کننده 2-1 از عربستان سعودی آنها را به زمین بازگرداند.

آرژانتین با برد 2-0 مقابل  مکزیک و سپس 2-0 در برابر لهستان به صدر گروه c صعود کرد و فرم پیروزی خود را نشان داد.

ترکیب احتمالی آرژانتین:

جولیان آلوارز
رودریگو دی پل
آنخل دی ماریا
انزو فرناندز
الکسیس مک آلیستر
امی مارتینز
لیونل مسی
ناهوئل مولینا
نیکلاس اوتامندی
کریستین رومرو
نیکلاس تاگلیافیکو

ساعت دقیق بازی آرژانتین و استرالیا شبکه سوم جام جهانی ۲۰۲۲

آنها در مرحله حذفی امروز شنبه 12 آذر 1401 ساعت 22:30 ( ده و نیم شب ) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم نایب قهرمان گروه D استرالیا خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا