اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت دقیق بازداشت و دستگیری میترا حجار چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت دقیق بازداشت و دستگیری میترا حجار چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا خبر بازداشت «میترا حجار» صحت داشت یا شایعه بود؟

بعد از ظهر امروز درحالی بازداشت میترا حجار در رسانه‌ها دست به دست شد که بعد از چند ساعت مشخص شد این خبر اصلا صحت ندارد.

درباره این خبر یک منبع آگاه به تسنیم گفت: موضوع بازداشت خانم حجار اصلا صحت نداشته و تکذیب می‌شود و عجله در انتشار خبر از سوی برخی کانال‌های تلگرامی باعث انتشار خبر اشتباه بازداشت ایشان شده است.

به گفته وی خانم حجار تنها برای پاسخ به چند سئوال آنهم برای ۲ ساعت احضار شده بود که اکنون ایشان بعد از پاسخگویی به سوال‌های مورد نظر به منزل خود بازگشته است. ‌

دلیل اصلی بازداشت میترا حجار

مهدی کوهیان عضو کمیته پیگیری دستگیری هنرمندان خبر از دستگیری میترا حجار بازیگر و فعال محیط زیست داد.

از دلیل بازداشت خانم حجار و نهاد بازداشت کننده اطلاعی در دست نیست.

میتراحجار با وثیقه آزاد است

ساعاتی پیش برخی منابع از بازداشت میتراحجار، بازیگر سینما خبر دادند، اما گفته می‌شود او امروز به دادسرا احضار شده و با قرار وثیقه آزاد است.

گفتنی است که ساعاتی پیش مهدی کوهیان عضو کمیته پیگیری دستگیری هنرمندان خبر از دستگیری میترا حجار بازیگر و فعال محیط زیست داد.

بیوگرافی میتراحجار

میتراحجار  (زادهٔ ۱۴ بهمن ١٣۵۵) بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد. اولین تجربه حضور تلویزیونی او بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم است. از دیگر کارهای او بازی در نمایش‌هایی چون هملت و دایی وانیا است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. وی با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌است. حجار در سال ۱۳۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است و به نظر می‌رسد خواهان ادامه فعالیت هنری خود در ایران باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا