ورزشی

نتایج کامل بازیهای دیشب جام جهانی 2022 یکشنبه 13 آذر + خلاصه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج بازیهای دیشب جام جهانی 2022 یکشنبه 13 آذر + خلاصه مسابقات  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتایج بازیهای دیروز جام جهانی قطر 2022 به شرح زیر می باشد:

فرانسه 3 – لهستان 1

در اولین بازی روز دوم مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 18:30 امشب (یکشنبه – به وقت تهران) تیم‌های فرانسه و لهستان در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان دیدیه دشان همراه شد.

اولیویه ژیرو در دقیقه 44 روی پاس در عمق کیلیان امباپه دروازه وویچخ شزنی را باز کرد. او با این گل شمار گل‌های زده‌اش برای تیم ملی فرانسه را به عدد 52 رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این تیم شد. او پیش از این دیدار این عنوان را به طور مشترک با تیری آنری در اختیار داشت. گل‌ دوم خروس‌ها نیز در دقیقه 74 روی شوت زیبای امباپه به ثمر رسید. همچنین این بازیکن گل دوم خود و سوم فرانسه را نیز در دقیقه 1+90 و در موقعیتی مشابه گل قبلی وارد دروازه لهستان کرد.

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم فرانسه و لهستان

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم فرانسه و لهستان
دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم فرانسه و لهستان

آمار پایان بازی لهستان 1 – فرانسه 3

آمار پایان بازی لهستان 1 - فرانسه 3
آمار پایان بازی لهستان 1 – فرانسه 3

جهت دیدن خلاصه بازی فرانسه و لهستان و همچنین صحنه های گل روی لینک زیر بزنید:

دانلود خلاصه بازی فرانسه و لهستان در جام جهانی به همراه لینک گل

در ادامه با ما باشید تا نتیجه بازی انگلیس دیشب را برای شما بگوییم

انگلیس 3 – سنگال 0

در دومین و آخرین بازی از شب دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه الثمامه تیم‌های ملی انگلیس (تیم اول گروه B) و سنگال (تیم دوم گروه A) به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر تیم ملی انگلیس خاتمه یافت؛ این در حالی بود که رحیم استرلینگ بر اساس آنچه مسائل خانوادگی اعلام شد، در بازی حضور نداشت.

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم انگلستان و سنگال

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم انگلستان و سنگال
دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم انگلستان و سنگال

آمار پایان نتیجه بازی سنگال – انگلیس

آمار پایان نتیجه بازی سنگال - انگلیس

خلاصه بازی انگلیس 3 – سنگال 0 (گزارش فارسی)

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h6″ question-0=”انگلیس چگونه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت؟” answer-0=”* انگلیس با شکست 6-2 ایران و تساوی 0-0 با ایالات متحده آمریکا، سپس با شکست 3-0 ولز با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت. ” image-0=”” headline-1=”h6″ question-1=”انگلیس چگونه به مرحله یک چهارم نهایی رسید؟” answer-1=”* جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا در برد 3-0 انگلیس مقابل سنگال در مرحله یک هشتم نهایی خود گلزنی کردند. ” image-1=”” headline-2=”h6″ question-2=”حریف یک چهارم نهایی تیم انگلیس چه تیمی است؟” answer-2=”* انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه خواهد رفت. ” image-2=”” headline-3=”h6″ question-3=”حریفان بعدی انگلیس در صورت راه یابی به نیمه نهایی چه تیمی می باشد؟” answer-3=”* اگر انگلیس به نیمه نهایی راه پیدا کند، می تواند با اسپانیا نایب قهرمان گروه E یا پرتغال برنده گروه H روبرو شود. ” image-3=”” headline-4=”h6″ question-4=”چه تیم می تواند در فینال احتمالی با انگلیس روبرو شود؟” answer-4=”* اگر انگلیس تا پایان فینال پیش برود، احتمالاً می تواند با برزیل برنده پنج بار، که صدرنشین گروه G بود، روبرو شود.” image-4=”” count=”5″ html=”true” css_class=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا