اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت احضار شقایق دهقان و الناز شاکردوست به دادسرا چه بود؟

به دلیل هنجارشکنی به دادسرا فراخوانده شدند.

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت احضار شقایق دهقان و الناز شاکردوست به دادسرا چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل دقیق احضار الناز شاکردوست و شقایق دهقان به دادسرا

شقایق دهقان به دادسرا احضار شد. الناز شاکردوست همچنین اعلام کرد که احضار شده است.

شقایق دهقان به علت هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید امروز دوشنبه 14 آذر 1401 در دادسرای اوین حاضر شود.

لازم به ذکر است الناز شاکردوست هم در صفحه اینستاگرام خود از احضارش به دادسرای زندان اوین اطلاع داده بود

بیوگرافی شقایق‌دهقان

شقایق دهقان (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷) بازیگر و نویسنده ایرانی است. عمده فعالیت وی در مجموعه‌های تلویزیونی نود شبیِ مهران مدیری است.

از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ یاد کرد

 او از سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی‌زبانان اروپا انتخاب شدند.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسر سابق مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج سابق هنری برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند

بیوگرافی النازشاکردوست

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد. 

بر پایهٔ گزارشی در ۱۳۹۹، «شاکردوست یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا