ورزشی

علت تخریب و انهدام ورزشگاه 974 قطر در جام جهانی چیست؟ + عکس استادیوم ۹۷۴

 از هفت ورزشگاهی که قطر برای جام جهانی ساخته است، یکی پس از مسابقات ناپدید خواهد شد. تخریب ورزشگاه 974 بعد از مسابقات جام جهانی آغاز خواهد شد و با میزبانی فوتبال خداحافظی خواهد کرد!

علت تخریب و منهدم کردن ورزشگاه 974 قطر

این موضوعی  است که برگزارکنندگان بازی ها در مورد استادیوم ۹۷۴ در دوحه گفته اند. ساختاری در سمت بندر با بیش از 40000 صندلی که بخشی از آن از ظروف حمل و نقل بازیافتی و فولاد و کانتینر ساخته شده است.

مسئولان قطر می گویند که این ورزشگاه پس از جام جهانی به طور کامل برچیده می شود و می تواند به کشورهایی که به زیرساخت ها نیاز دارند ارسال شود.

علت تخریب و انهدام ورزشگاه 974 قطر
علت تخریب و انهدام ورزشگاه 974 قطر

کارشناسان خارجی این طرح را ستوده اند، اما می گویند که باید اطلاعات بیشتری در مورد اتفاقاتی که بعد از این رویداد برای استادیوم می افتد، دانست.

قطر به دلیل رفتارش با کارگران مهاجر کم درآمدی که بیش از 200 میلیارد دلار استادیوم، خطوط مترو و زیرساخت های دیگر برای جام جهانی ساخته اند، با انتقادهای بین المللی مواجه شده است. قطر می‌گوید این انتقادات را در سال‌های اخیر را نادیده می‌گیرد.

لحظه تخریب استادیوم 974

لحظه تخریب استادیوم 974
لحظه تخریب استادیوم 974

استادیوم ۹۴۷ قطر رو مشاهده می‌فرمایید که در حال تخریب و تبدیل شدن به بیمارستان هستش

استادیوم ۹۴۷ قطر رو مشاهده می‌فرمایید که در حال تخریب و تبدیل شدن به بیمارستان هستش
استادیوم ۹۴۷ قطر رو مشاهده می‌فرمایید که در حال تخریب و تبدیل شدن به بیمارستان هستش

تایم لپس ساخت استادیوم 974

چرا به آن استادیوم 974 می گویند؟

استادیوم 974 که نامش از کد شماره گیری تلفن بین المللی قطر و تعداد کانتینرهای مورد استفاده برای ساخت استادیوم گرفته شده است، تنها مکانی است که قطر برای جام جهانی ساخته است که تهویه هوا ندارد. در جریان بازی روز جمعه که در آن سوئیس صربستان را شکست داد، هوا به طور محسوسی مرطوب و گرمتر از سایر ورزشگاه ها بود.

یکی از مزایای استفاده از کانتینرهای حمل و نقل برای استادیوم‌۹۷۴ چه بود؟

کانتینرهای حمل و نقل چند رنگ به عنوان بلوک های ساختمانی برای استادیوم 974 و همچنین برای قرار دادن امکاناتی مانند سرویس بهداشتی در داخل سازه استفاده می شود.

فیلمی از بیرون و درون ورزشگاه974 قطر

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h6″ question-0=”دلیل نام ‌گذاری استادیوم ۹۷۴ چیست؟” answer-0=”علت نام‌گذاری استادیوم ۹۷۴ به خاطر 974 تعداد کانتینرهای حمل و نقل استادیوم و همچنین کد 974 شماره گیری تلفن بین المللی قطر است. ” image-0=”” headline-1=”h6″ question-1=”ظرفیت استادیوم ۹۷۴ برای تماشاگران چقدر است؟” answer-1=”استادیوم ۹۷۴ (راس ابوعبود) قطر برای جام جهانی ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد. ” image-1=”” headline-2=”h6″ question-2=”نام دیگر استادیوم 974 چیست؟” answer-2=”نام دیگر استادیوم ۹۷۴ ؛ راس ابوعبود می باشد” image-2=”” headline-3=”h6″ question-3=”استادیوم 974 در کجا واقع شده است؟” answer-3=”استادیوم 974 در ساحل خلیج در شرق دوحه در نزدیکی بندر و فرودگاه بین المللی حمد قرار دارد. ” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. قطری هامیخان کلاس بزارن وگرنه چ لزومی دارشت الان وسط مسابقات این کارروشروع کنن میخان تودنیاکلاس بزارن اونوقت ماایرانیهاازدنیاعقب افتادیم

    2
    3
دکمه بازگشت به بالا