ورزشی

واکنش فغانی در پی عدم حمایت از فدراسیون در جام جهانی چه خواهد بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره “واکنش فغانی در پی عدم حمایت از فدراسیون در جام جهانی” مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

به دنبال عدم حمایت فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی در جام جهانی، او علیه سران این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش باغستان نیوز، اشتباهی که در بازی اروگوئه-پرتغال از سوی تیم کمک داور ویدئویی سرزد و فغانی نیز ناچار به تمکین شد، درنهایت سبب حذف علیرضا فغانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد تا تنها گزینه باقی مانده از کشورمان در این رقابت به خانه‌اش دراسترالیا بازگردد.

نزدیکان به علیرضا فغانی، اما معتقدند این داور باسابقه که آخرین جام جهانی دوران ورزشی خود را سپری کرد به شدت از بی تفاوتی سران فدراسیون فوتبال نسبت به خودش شاکی است و هیچ بعید در روز‌های آتی علیه مهدی تاج و دیگر ارکان فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته داوران مصاحبه‌ای انجام دهد.

علیرضا فغانی درصحبت‌های غیررسمی که داشته گفته کشور‌های اروپایی با نفوذ در فیفا مانع تداوم حضورش در جام جهانی شدند و اگر فدراسیون فوتبال او را حمایت می‌کرد همچنان درقطر باقی می‌ماند و چه بسا در فینال نیز قضاوت می‌کرد.

اشتباه علیرضا فغانی در دقایق پایانی مسابقه پرتغال و اروگوئه و اعلام پنالتی به سود یاران کریس رونالدو جنجال بزرگی در فضای داوری جام جهانی ایجاد کرده است. در شرایطی که فغانی ابتدا برخورد توپ با دست ماریا خیمنز مدافع اروگوئه را خطای هند تشخیص نداد، اما بعد از اعلام کمک داوران ویدئویی و بررسی صحنه از طریق مانیتور نظر خود را تغییر داد و به سود پرتغال پنالتی گرفت. بعداز آن بازی سرمربی تیم ملی اروگوئه انتقادهای تندی علیه داور ایرانی بر زبان آورد.

 علیرضا فغانی تصورش را هم نمی کرد این مدت کوتاه در بازی پرتغال و اروگوئه باعث حذف او از جام جهانی 2022 قطر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا