اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری
موضوعات داغ

آیا مدارس در روز شنبه 19 آذر 1401 تعطیل است؟ تعطیلی امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تعطیلی مدارس و اداره ها و دانشگاه ها در روز شنبه 19 نوزدهم آذر 1401 و همچنین آیا روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید.

توجه فرمایید این خبر برای پارسال یعنی سال 1401 می باشد.

جهت خواندن اطلاعیه های تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه فردا 20 آذر 1401 به مطلب لینک زیر بروید:

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 آذر 1401 مشخص شد؟

مدارس استان قزوین به خاطر آلودگی هوا  تعطیل شد

 تعطیلی کلیه مدارس نوبت عصر شهر قزوین در مقاطع مختلف صادر شد. بنابراین مدارس شهر قزوین بعدازظهر امروز 19 آذرماه 14101 تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به دلیل انباشت آلاینده‌های جوی در هوای نواحی صنعتی و پرتردد استان قزوین که پیشتر هواشناسی قزوین هم در این خصوص اخطارهای لازم را صادر کرده بود، جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز برگزار شد.

در جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای شهرستان قزوین بعد از شنیده شدن گزارش‌های مرکز پیش‌بینی هواشناسی و سازمان حفاظت محیط زیست درباره ناسالم بودن هوای این شهرستان دستور تعطیلی کلیه مدارس نوبت عصر شهر قزوین در مقاطع مختلف صادر شد. بنابراین مدارس شهر قزوین بعدازظهر امروز 19 آذرماه 14101 تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

مدارس نوبت بعد از ظهر ارومیه امروز شنبه 19 آذر تعطیل شد

 آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد که به دلیل آلودگی هوا مدارس نوبت بعد از ظهر ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ارومیه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، به جهت افزایش آلاینده‌ها و آلودگی هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه امروز شنبه ۱۹ آذر در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

مدارس شیفت بعد از ظهر تبریز امروز شنبه 19 آذر غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه و مدارس استثنایی در تمام مقاطع نواحی پنجگانه تبریز در شیفت بعداز ظهر ۱۹ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

علیرضا صیادی ادامه داد: این تصمیم به دلیل آلودگی هوا اتخاذ شده است.

گفتنی است صبح امروز شنبه نیز مدارس شیفت صبح تبریز به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود.

گروه های حساس در اراک از حضور در فضای باز خودداری کنند

مهدی زندیه وکیلی  رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: با توجه به نتایج ایستگاههای سنجش آلودگی هوا شهر اراک در ساعات پایانی شب و همچنین پیش بینی هواشناسی استان برای وضعیت سکون دمایی در روز شنبه وضعیت آلودگی هوا در حدی نیست که نیاز به تعطیلی مدارس اراک باشد.

زندیه وکیلی گفت: با توجه به غلظت آلودگی در ساعات اولیه صبح فردا به گروه‌های حساس توصیه می‌شود از حضور در فضای باز و فعالیت‌های بدنی در محیط باز خودداری کنند.

 مدارس آبیک قزوین روز شنبه 19 آذر 1401 غیرحضوری شد

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به دلیل غلظت آلایندگی‌های جوی، روز شنبه ۱۹ آذر ضمن برگزاری تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان آبیک به صورت غیرحضوری، فعالیتهای ورزشی در فضاهای روباز نیز تعطیل است.

فرماندار آبیک تصریح کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان آبیک فردا شنبه در آبیک غیرحضوری شده و مدارس حضور تعطیل است.

فتوحی بیان کرد: به دلیل افزایش آلایندگی و عبور شاخص از میزان استاندارد تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین تمامی فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز ممنوع است

مدارس مقطع ابتدایی تبریز امروز شنبه 19 آذر 1401 تعطیل است

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تبریز امروز شنبه به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

علیرضا صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فعالیت تمامی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نواحی پنجگانه تبریز امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: همچنین مدارس دوره اول متوسطه شیفت صبح نواحی پنجگانه تبریز غیرحضوری است.

گفتنی است شاخص آلایندگی هوای کلانشهر تبریز هم اکنون ۱۳۰ بوده و هوا برای گروه‌های حساس و کودکان آلوده و ناسالم است.

مدارس رودهن تعطیل نیست
مدارس رودهن تعطیل نیست

مدارس استان های تهران و البرز شنبه و یکشنبه غیرحضوری (مجازی) شد

 مدارس استان‌های تهران و البرز به دلیل آلودگی هوا روزهای شنبه 19 آذر و یکشنبه 20 آذر غیرحضوری (مجازی) شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد و طبق مصوبات این کارگروه، در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع است. از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

امتحانات شبه نهایی پایه دوازدهم ۱۹ و ۲۰ آذر در تهران برگزار نمی شود

آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهایی که آموزش های حضوری برگزار نمی شود و تاریخ برگزاری این آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت و ارائه آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی به اطلاع می‌رساند؛ آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهایی که آموزش‌های حضوری برگزار نمی‌شود.

بر همین اساس، تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

جزئیات تعطیلی روز شنبه 19 آذر 1401

به جز تهران و البرز هنوز برای شهرستان های دیگر درمورد تعطیلی مدارس (دوره اول و دوم ) ابتدایی و دبستان و متوسطه و دبیرستان و دانشگاه ها در روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ اطلاعیه ای از وزارت آموزش و پرورش و شبکه خبر منتشر نشده است. (اگر خبری در مورد تعطیلی مدارس امروز شنبه 19 آذر 1401 برای سایر شهرهای ایران منتشر شود در همین قسمت قرار می گیرد)

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های امروز شنبه 19 آذر 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا امروز مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، باغستان، شهریار، اندیشه ، کرج و …

هوای تهران و کرج در وضعیت خطرناک قرمز قرار گرفت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز ( ۱۸ آذرماه)  وضعیت هوای تهران با رسیدن به عدد ۱۵۵ به رنگ «قرمز» درآمده و برای همه آلوده است.

در صورت ادامه‌دار بودن این شرایط آلودگی هوا، احتمال دارد بعدازظهر امروز جلسه “کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران” در استانداری تشکیل شود و در رابطه با روز شنبه مصوبات و تصمیماتی برای تعطیلی اخذ شود.

بر اساس دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌ های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

از محدوده ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در بازه ۱۵۱ تا ۲۰۰ نیز هوا در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها می باشد

از محدوده ۲۰۱ تا ۳۰۰ نیز هوا در محدوده بسیار ناسالم قرار می‌گیرد.

بر اساس این دسته‌بندی در محدوده ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

تعطیلی مدارس امروز شنبه ۱۹ آذر

تا این لحظه به جز مدارس استان تهران و البرز امروز شنبه ۱۹ آذر 1401 مدارس سایر شهرهای ایران ( به جز مدارس استان تهران و البرز  ) دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست . توجه داشته باشید که هر دانش آموزی امروز در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد.

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد .

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز: 👈 https://eitaa.com/baghestannews

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h6″ question-0=”آیا مدارس استان تهران روز شنبه 19 آذر 1401 تعطیل است؟” answer-0=”در تمامی شهرستان‌های استان تهران ( به جز دماوند و فیروزکوه ) مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل است و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار می شود.” image-0=”” headline-1=”h6″ question-1=”آیا مدارس استان البرز روز شنبه 19 آذر 1401 تعطیل است؟” answer-1=” تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز در روز شنبه 19 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) می باشد.” image-1=”” headline-2=”h6″ question-2=”آیا مدارس استان تهران روز یکشنبه 20 آذر 1401 تعطیل است؟” answer-2=”تمامی مدارس استان تهران ( به جز دماوند و فیروزکوه ) روز یکشنبه 20 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) می باشد.” image-2=”” headline-3=”h6″ question-3=”آیا مدارس استان البرز روز یکشنبه 20 آذر 1401 تعطیل است؟” answer-3=” تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز در روز یکشنبه 20 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) می باشد.” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫20 دیدگاه ها

  1. باز زمستون اومدو تعطیل شدن دانش اموزا به جز دبیرستانیا و دانشجوها
    واقعا که
    فازتون چیه!

    2
    1
  2. تبریز رو تعطیل کنید همه ۱ گیگ انترنت مهمون من 🤣🤣

    اما انصافی تبریز اصفهان تهران و چند تا دیگه خیییلی آلوده هستن خواهشن درست تصمیم بگیرید

    5
    0
  3. توروخدا مدرسه هارو تعطیل کنید مجازی کنید هوا آلودس 💔🥀😢 ماهم آدمیم همش مریض میشم هوای تهران اسلامشهر خیلی آلودست 😢🖤

      1. فقط دوره اول متوسطه در تبریز یعنی هفتم و هشتم و نهم مجازی می باشد و بقیه حضوری هستند

دکمه بازگشت به بالا