بیوگرافی

بیوگرافی نیکی میربها بازیکن مسابقه پدرخوانده مافیا کیست؟

نیکی میربها یکی از بازیگران مشهور و محبوب سینما و تلویزیون ایران است. وی در تهران متولد شده و دوران کودکی و نوجوانی خود را در این شهر سپری کرده است.

نام واقعی نیکی، “نیکانور” است اما از آنجا که این نام خیلی طولانی است، او را به نام مستعار “نیکی” می‌شناسند. وی از سال ۱۳۸۰ شروع به بازیگری کرده است و در طول این سال‌ها توانسته است با بازی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های معروف سینما و تلویزیون، محبوبیت زیادی کسب کند.

بیوگرافی نیکی میربها
بیوگرافی نیکی میربها

بازیگری نیکی میربها با فیلم “آشیانه ستارگان” به مرحله حرفه‌ای رسید و سپس با بازی در فیلم‌هایی همچون “ماجرای نیمروز”، “آذر”، “زیر همین سقف”، “پروانه‌ها در شب”، “سرخ‌پوست” و “سلام بمبئی” توانست مهارت خود را به رخ بیاورد.

او همچنین در سریال‌هایی همچون “رویا نگار”، “کویر”، “عشق پنجره دوم”، “حالا خورشید” و “پایتخت” بازی کرده است. همچنین نیکی میربها در سال ۱۳۹۹ در برنامه “چهل‌و‌یک” همراه با سینا قاسمی به عنوان مجریان شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی و آر.تی.ال بازی کرد.

بیوگرافی نیکی میربها
بیوگرافی نیکی میربها

نیکی همچنین علاقه زیادی به طراحی لباس دارد و تا به حال در چندین نمایشگاه طراحی لباس شرکت کرده است. او در زمینه فعالیت‌های اجتماعی هم فعال بوده و به گفته خودش تا به حال در حدود ۸۰ تا ۹۰ خیریه کمک مالی کرده است.

وی در مسابقه رئالیتی شوی پدرخوانده به عنوان یکی از بازیکنان برتر حضور دارد. یک بار در گروه مافیا بازی کرده است و سه بار هم به عنوان شهروند در میان بازیگران نقش آفرینی نموده است.

این بازیگر جوان آینده دار در سریال نیسان آبی هم حضور داشت و توانست با بازی روان و درخشان خود را به جامعه هنری معرفی نماید.

از او در آینده بیشتر خواهیم شنید و خواهیم گفت. بی شک نحوه بازیگری و هنرمندی او زبان زد عام و خاص خواهد شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=21099

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا