اخبار هنرمندان

جواب صداتو قسمت آخر 12 فصل اول چه کسی خواننده بود و کدام نبود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواب صداتو قسمت آخر فصل اول چه کسی خواننده بود و کدام نبود؟ صداتو قسمت ۱۱ کی خواننده است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

در قسمت آخر فصل اول مسابقه صداتو کدام خواننده است؟

صداتو قسمت 12 کی خواننده است؟

دانش آموز خواننده نبود ( سروش ستایش )
سوارکار خواننده است. ( میثم کریمی )
نگهبان کارخونه خواننده است. ( سید آراد حسینی )
مشاور تجهیزات پزشکی خواننده است ( امیر روشنا )
شعبده باز خواننده نبود  ( محمدرضا محبی )
نجار خواننده است ( سعید شکوری )

بیشتر بخوانید:

شرایط شرکت در فصل دوم مسابقه صداتو چگونه است؟

توجه نمایید که سایت باغستان نیوز در همان دقایق ابتدایی انتشار قسمت های جدید صداتو، لینک های قانونی را در سایت قرار می‌دهیم.

امید است که از هفته‌های آینده برای دانلود لینک مستقیم قانونی ( پرداخت و خرید ) از همین سایت خودمان اقدام نمایید. کافی است جمله دانلود صداتو باغستان” را در گوگل سرچ نمایید و به لینک مورد نظر در سایت ما برسید.

حالا که جواب صداتو قسمت آخر فهمیدی، شما می توانید قسمت 12 و پایانی برنامه صداتو را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود نمایید و آن را تماشا کنید:

لینک دانلود آخرین قسمت ۱۲ مسابقه صداتو – کلیک کنید

داستان صداتو «صداتو»، یک مسابقه موزیکال-معمایی جذابه. در هر قسمت از این برنامه ۶ چهره‌ی جدید داریم که یا واقعا خواننده هستن یا نقش یک خواننده رو بازی می‌کنن. چالش شرکت‌کننده‌ی برنامه هم اینه که حدس بزنه کی خوش صدا نیست تا حذفش کنه و کی خوش صداست تا برسونتش به فینال! حداقل یک و حداکثر ۵ خواننده‌ی واقعی در هر قسمت حضور دارن. برای حل این معما، ۴ چهره‌ی سرشناس که بهشون می‌گیم هلپر یا کمک‌کننده هم بهش کمک می‌کنن.

صداتو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده ساخته شده و برگرفته از ایده‌ی برنامه I can see your voice محصول شبکه‌ی  FOXهست. البته ایده ی اولیه متعلق به برنامه‌ای با همین نام تولید کشور کره‌ی جنوبیه. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ای رو چه برای افراد حاضر در مسابقه و چه برای بیننده‌ها، رقم می‌زنه.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42148

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. آراد حسینی (نگهبان کارخونه) خیلی خیلی خیلی عالی خوند دمش گرم کاش پیجشو داشتم و معرفیش میکردم به تهیه کننده

    1. ⛳🗽سیدآرادحسینی که به جون خودم قسم همون نگاه اول انگار چهره حمیدهیراداومدتو ذهنم که یه تِرَک از آقای هیرادخوندمحو صداش شدم مخصوصا کلمه (گ) که توترانش بودچهرشم شیرین ودلنشین کردبود.واقعا تنهاصدای بوده که ازاین برنامه به دلم نشسته کاشکی میشداهنگاشودانلودکرد.یک نکته دیگه ک خیلی جذابش کرده بوداون حرکت لباش بود که توصداشم تاثیرزیادی گذاشته بودوزیباترش کرده بود.معرکه بودخداییش.

دکمه بازگشت به بالا